Aangeboden EPC Speed 70B Sprintzip

Status
Not open for further replies.

Denna

Soes Bolkont
Hallo medeforrummers,

Bij deze gaat mijn Zip de verkoop in.

Hij gaat weg omdat ik motor wil gaan rijden en ik heb ondertussen zat scooters in de kelder staan.

Op deze Zip is alles behalve bespaart. Buiten dat hij dit jaar last had van een lekkende carterset ging hij alsnog erg hard en had ook genoeg vermogen op de bank. Ondertussen is er een ander carter onder gekomen, maar daar later meer over.

Het gaat om deze zip, die jullie allemaal wel kennen:

Zipklaar.jpg


De goodies op deze zip zijn:

Carbon voorkap
Carbon voorspatbord
EPC stuur
Mountainbike remhandles
Voorwiel met normale lagers (draait uber soepel)
In het begin van dit seizoen voorzien van een geheel nieuwe kappenset gespoten in het BMW antrasiet met extra gouden flakes
Zadel voorzien van schuim en nieuw lederen zadeldekje
Type 1 voorvelg (uitgefreesd) en sp98 achtervelg voorzien van BMW goud met extra candy in de blanke lak
SP98 EPC tuned carter (bewerkt voor VL16) voorzien van nieuwe lagers, waterpomp en vertanding (geen meter mee gereden)
Pri en Sec Malossi vertanding RF 9.5
Team99 as (Gericht en geklokt)
HPI 2006
MHR Speed 7T EPC tuned (nu met A zuigertje wat nog lang mee kan)
Denso W31eszu bougie
NGK race bougiekabel en dop
Oud type JS70 pijp (heeft gewoon over de 23 pk en enorm veel koppel over een breed toerental) voorzien van Malossi Team 2004 demper
JS70 conische flens met viton afdichtringen
VL13 malossi membraan onaangepast
Malossi 28 mm draaibaar spruitstuk onaangepast
Echte keihin 28 PWK
Malossi E13 filter
Polini Evolution 9 roller vario
Polini evolution 2010 poullies (gestraald voor meer grip op de snaar)
Polini Evolution snaar 1 sprint oud
Vespa LX kickstarter
Reich pompje en interne pomp
AIM mychron 4 660 Sprint digitale teller
Malossi remsegmenten achter
Alu subframe bussen voor meer starheid
Runner 180cc radiateur
Malossi Deltaclutch met zwarte veren
Malossi Wingbell

Zoals je kan zien is er totaal niet bespaard op deze sprinter. Hij staat ook net helemaal inelkaar, dus kan zo een heel seizoen mee gesprint worden. Hij moet wel nog ff afgesteld worden op de bank. Score van 23+ en een strakke lijn is wat deze brommer produceerd :winner:.

Wat betreft de prijs: Iedereen snapt dat deze sprinter niet voor een hondedrol in een pakje boter de deur uit wordt gezet.

Ik zet de prijs dus op TEAB en ik hoor graag wat potentieele kopers vinden wat deze brommer waard is.

mvg

Dennis
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top