Aangeboden Projectstop! Zip Speed 7t EPC/RST max (24,1 pk geblokkeerd), JS 70 DPR, enzovoort

Status
Not open for further replies.

Jan #25

Well-Known Member
Heey

Bij deze bied ik mijn sprint blok aan, dit omdat ik het SBO seizoen verder rij voor iemand anders.

Alles is vers door EPC opgebouwd en getuned, er is eigenlijk alleen meeting sluiskuil 2 runs mee gereden, en 1 avondje gebankt.
Grafieken enzovoort aanwezig, alle gemaakte runs zijn bij EPC opgeslagen.

De onderdelen:

JS speed 70 DPR:

De beste pijp op een MHR Speed, zonder deuken of andere fratsen.
Er zit een (conische) Team-flens bij, en een malossi ophanging. (compeelt met flensveren!)

e5l6yh.jpg


Prijs: 176,20 euro incl. verzendkosten


MHR Speed 7t cilinder, MHR team 99' as, zip kort carter, Malossi sec. en prim. vertanding(RF 8,5)

Alles is opgebouwd door EPC en zit dus goed inelkaar. (wordt niet uitelkaar gehaald) Dit heeft na een avondje banken 24,1 pk geblokkeerd neergezet en op de rollen 22,6 pk. Geen dolle schroefdraden en andere ongein.

15gufxy.jpg

qz2bd5.jpg

eamu7a.jpg

(zonder spruitstuk en AIM nippel!)
Prijs: 500 euro (kan evt. tegen vergoeding gebracht worden).

HPI 2004:

Niks over te zeggen ziet er goed uit, CDI en Bobine natuurlijk erbij gewoon compleet. Evt. lichtspoel bij te leveren.

wbp6hh.jpg


Prijs: 156,20 euro incl. verzendkosten.

28mm Stage6 R/T carb, MHR e13 filter, Malossi VL13, Malossi pia recht spruit (setje is EPC getuned)

Ik heb dit setje getest tegenover verschillende inlaten met MB spruitstukken, maar deze presteerde het beste!

wv62s8.jpg

(membraan zit nog in het blok, daarom geen foto.)
Prijs: 156,20 euro incl. verzendkosten


Malossi MHR overrange 2005 pia kort. (sp98 blok)

Complete overrange met afgedraaide MHR halfpoullie, variorollen, zeer nieuwe V-snaar, de poullies zijn van een runner maar passen d.m.v. 2 malossi ringetjes.

2u8feic.jpg


Prijs: 156,20 euro incl. verzendkosten

Malossi MHR Delta Clutch en MHR wingbell:

Allebei in een zeer goede staat, niks op aan te merken. (zwarte trekveren)

2gv77v7.jpg


Prijs: 76,20 euro incl. verzendkosten
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top