Aangeboden Sprintzip + reserve blok

Status
Not open for further replies.

Maarten

Fucking positive
Omdat ik na 5 jaar wel eens toe ben aan een nieuwe uitdaging verkoop ik mijn zip + toebehoren.

De scooter mag in 3 delen de deur uit. Namelijk: frame + toebehoren, het blok waar ik afgelopen jaar mee reed en mijn reserve blok.

------------------------------------------------------------------

Het blok:
– Untuned speed
– Polini overrange
- DeltaClutch
- S6 Koppelingshuis
– Twins pvl
– R3 inlaat
- VL13
– Echte keihin
– JS 70 uitlaat
– Vertanding RF7,9
– Oud type zip carter

Het blok van afgelopen jaar heeft nog genoeg potentie voor een top3 plek volgend seizoen. Er zit nu 22pk in met een std speed. Hij reed elke wedstrijd even snel zonder dat ik er aan hoefde te sleutelen. Wel is hij onderin voor mij te fel geweest het afgelopen seizoen. Als je de wheelypower onderin een beetje kan temmen moet je mijn 6,9 makkelijk kunnen verbreken.

------------------------------------------------------------------

Reserve blok:
– JS tuned evo + ophoogplaat
– JS tuned nieuw type carter
– S6 HPC 85mm krukas.
– Vertanding RF 8,5

Mijn reserve blok is het blok waarmee ik tot 2008 reed. Na die tijd heeft het netjes in de kast gelegen.
De tijd die ik met dit blok neer heb gezet heb ik nog niet geevenaard met mijn speed blok. Vlak voor hij in 2008 de kast in ging scoorde hij 23pk.

------------------------------------------------------------------

Het frame + toebehoren:

-Kappenset1 (Carbon AC voorkap, Polyester achterkap uit 1 stuk en zwarte binnenkappen)
-Kappenset2 (Hoogglans zwarte LC voorkap met rood rooster en losse hoogglans zwarte achterkappen)
-Voorvork
-Velgen (voor en achter)
-Zip radiateur + pomp en accu
-1 liter tankje
-Aim teller
-Gashandle
-Remmen
-Killswitch
-Alu stuur
enz.
(blok er onder en je bent klaar voor de scooter70 klasse)

Mijn scooter zat startklaar rond de 47kg. Kan nog lichter, maar dat heb ik expres niet gedaan omdat ik hem niet meer aan de grond hield. De voor velg is uitgebalanceerd waardoor hij nu super stabiel rechtdoor gaat.

Scooter zoals hij nu in elkaar staat met Kappenset 1:
mvm0yo.jpg


Kappenset 2:
[IR]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=22502&stc=1&d=11789173%20%20%20%2021[/IR]

BIEDEN KAN VIA PM
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top