in een Heineken begraven wij onze oude oma's -:- *DLars. said:Op een Bavaria krat zet ik mn bezorgfox nog niet eens :X
malle neo's said:Dat is dus niet zo, want dan komt er nogsteeds gewoon mengsel(smering) binnen zolang je nog rpm's maakt, ook al geef je geen gas. Als de benzine op is bij volle toeren dan staat ie echt droog.
Volgende keer 5 of 10 euro borg laten betalen(ligt een beetja aan wat die dingen jou gekost hebben) en eind van de dag krijgen ze het terug als het hesje nog heel en niet compleet zwart is. Anders ga je dit probleem denk ik elke keer krijgen met sprinten.Razma said:gelieve VANDAAG de hesjes terug te zenden.
ik heb ze zaterdag nodig
mtv@JagQ said:Nee maar mun benzinekraan zat dicht..... dus op een gegeven moment is de flotterkamer een X leeg :X en hij blijft wel vonken dus op een gegeven moment is er geen mengsel meer !! :L
Mol said:Volgende keer 5 of 10 euro borg laten betalen(ligt een beetja aan wat die dingen jou gekost hebben) en eind van de dag krijgen ze het terug als het hesje nog heel en niet compleet zwart is. Anders ga je dit probleem denk ik elke keer krijgen met sprinten.
Enrico@Sprinter said:Dat heb ik al wel 30x gehad.. Hij naait daarop echt niet vast hoor..
Hier nog 1Enrico@Sprinter said:Dat heb ik al wel 30x gehad.. Hij naait daarop echt niet vast hoor..