This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Sprintdag Emmen 29 augustus

Waar blijven die membraan en zuigerfoto's nou?
Balk was volgens mij gisteravond aan ze brommert begonnen, ik weet alleen niet of het cilindertje er ook al af is. Pics komen asap!

malle neo's said:
Dat is dus niet zo, want dan komt er nogsteeds gewoon mengsel(smering) binnen zolang je nog rpm's maakt, ook al geef je geen gas. Als de benzine op is bij volle toeren dan staat ie echt droog.

Nee maar mun benzinekraan zat dicht..... dus op een gegeven moment is de flotterkamer een X leeg :X en hij blijft wel vonken dus op een gegeven moment is er geen mengsel meer !! :L

Razma said:
gelieve VANDAAG de hesjes terug te zenden.
ik heb ze zaterdag nodig
Volgende keer 5 of 10 euro borg laten betalen(ligt een beetja aan wat die dingen jou gekost hebben) en eind van de dag krijgen ze het terug als het hesje nog heel en niet compleet zwart is. Anders ga je dit probleem denk ik elke keer krijgen met sprinten.

mtv@JagQ said:
Nee maar mun benzinekraan zat dicht..... dus op een gegeven moment is de flotterkamer een X leeg :X en hij blijft wel vonken dus op een gegeven moment is er geen mengsel meer !! :L

Dat heb ik al wel 30x gehad.. Hij naait daarop echt niet vast hoor..

dat was de bedoeling

Enrico@Sprinter said:
Dat heb ik al wel 30x gehad.. Hij naait daarop echt niet vast hoor..
Hier nog 1 Tank leeg/kraan dicht. Als je brommer gewoon goed afgesteld is kwa mengsel zal hij niet zomaar vastlopen hoor dan. Geen mengsel is geen verbranding is geen hitte. Dat beetje hitte wat door de wrijving komt word door een oliefilmpje teniet gedaan lijkt mij.
Als hij daarentegen al krap loopt/aan het kapot lopen is, dan kan het heel goed dat als hij dan nog wat minder/geen benzine krijgt dat hij dan wel kapot gaat. Maar dat heeft niks te maken met de benzine die dan precies op is, meer met het feit dat je afstelling al verkeerd was.

En daar boven op nog even te vermelden, voordat je echt compleet zonder benzine komt te staan, doet die van mij iig, ook nog wel een paar keer eerst moap moap moap jeng jeng Dus je voelt het ook wel aankomen...

ik heb geen pakketje met twee hesjes mogen ontvangen vandaag... erg teleurstellend..

Ik sta dus namelijk morgen op Breskens met twee ontbrekende nummer...

Ik geloof dat ik vriendelijk gevraagd heb afgelopen maandag om ze op te zenden.. en gisteren nogmaals...

Ik heb de hesjes beloofd voor morgen bij de brommersprint Breskens en het komt erg lullig over als er na een week al twee ontbreken die makkelijk hier al weer hadden kunnen liggen...

Beter volgende keer borg vragen voor Hesjes dus... Maar iig.. Inne, je hebt nog een paar pix achter de hand, waar ik ook op sta, namelijk die op de frontpage staat is al 1... zou je die ff willen neerzetten ? Wil graag wat pica's :X