ff een kort verslag van mij... ten eerste vond ik het een supervette dag echt... niet te druk met zo'n 40 scoots maar erg gezellig.
de trip begon zoals het hoord bij de mac:
We kwamen dus aardig laat aan zaterdag en waren 1 van de weinigen die bleven pitten.
bij het tenten opzetten had django z'n plek al gevonden:
Omdat het aardig koud begon te worden enz d8 1 van ons een kampvuurtje te maken
wat eigenlijk een heel slecht plan was. (werd iets groter dan gehoopt)
gelukkig kwam de redder in nood: MOL met de brand blusser.
toen ook de bbq maar aansteken en de hamburgers erop:
De BBQ brande later trouwens wel heel mooi en bescheiden toen we hamburgers genoeg gehad hadden. met een gezellig groepje er omheen gezeten(KIWI & FRIENDS)
me luchtbed was lek dus moest ik slapen in de Dilly's Scootfit bus.. nahjah slapen.. heel erg slecht iig.
s'ochtends 6:00 uur eerst de zooi weer een beetje op geruimt van het een beetje uit de hand gelopen vuurtje zodat inne het niet zou zien:+
even later werd iedereen zo langzamerhand wakker.. leuk om dan foto's te maken.
daarna toen de zon begon te schijnen kon het sprinten/afstellen beginnen.
wel nadat ik me koppakking had vervangen die er @ genemuiden in de 2e heat uit knalde:|
verder is me eigen scooter best een stuk beter gaan rijden vergeleken met genemuiden.
3 Drag Racers Zwolle Scoots naast elkaar 8)
op rij: djdjango, RoelandZwolle en mijn scoot
zo hebben wij ons de hele dag erg vermaakt en hebben veel bekenden gezien/gemeet(pronk sorry dat ik geen pasfoto bij me had 8P:*)
Wat me verder opviel was dat hendrik denk ik zo'n 976876453 keer gesprint heeft
maja als je maar lol hebt.
kwil inne nog ff heel erg bedanken voor een erg geslaagde dag 9||6
enne vond het tof dat fred de halve dag bezig was mensen te helpen(onderandere door de keuring krijgen
)
foto's zonder verhaal
:
meer foto's komen strax nog of anders morgen