This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Sprintdag Emmen 29 augustus

Super mooi dagje, mensen die niet geweest zijn kunnen rustig ziek gaan worden.

1.Mensen die het duur vonden : :L RIJDEN MET EEN TE KLEINE SPROEIER KOST MEER!

2.Zeker voor herhaling vatbaar met deze geschikte personen.

3.Veel benzine kunnen verbranden
4. Jammer van het kleine regenbuitje.
5. helaas is het erg ver rijden voor ons maar het is zeker de moeite waard!
6. Patrick (#94std klasse) heeft nog leuk met 70 cc kunnen blazen, is erg snel en niet direkt makkelijk, zeker niet met staatbanden en heftige gasreactie.

De vraag is:
WANEER IS DE VOLGENDE KEER ?
schrijf mij maar alvast in.

The Ant.....

Idd geslaagd dagje en veel mensen kunnen meeten. Eindelijk ook Beerke gemeet 8). Er komt waarschijnlijk nog zo'n dagje een weekje voor Genemuiden om wat testwerk te doen en je scoot af te stellen voor de 150 meter. Goed plan lijkt me zo.

Woei, zoals The Ant als zegt: Veel peut verbrand :W Slider heeft ook 14 liter peut gehad Moet duidelijk iets aan die vering gaan doen. Fred, nog bedankt voor hulp.

Verder wil ik echt iedereen bedanken die het tot zo'n geslaagde dag heeft laten komen.

En Beerke: Wou de SR niet echt vandaag oid ? :S M'n slider is al totaal de snelste niet en toch pakte ik hem op de 150m.... :W Hoop er volgende keer ook weer te zijn (met iets meer vermogen :X )

eindelijk een beetje bijgekomen ik vond het echt heel erg bruut daar :#
vond het best jammer dat ik me scoobie thuis had gelaten en std had gemaakt

Volgende keer ben ik zker weer van de partij en dan MET scooter!!!!

het was zow vreselijk tovvv inne hardstikke bedankt

alleen onderweg kwamen wij freddy,inne en ??? nog iemadn tegen blijkt arnoud (malle neo's) tegen een lantaarnpaal gereden te zijn auto total loss verders weet ik niet precies hoe of wat

veel gesprint vandaag en gelukkig allles heel gehouden veel mensen gemeet het was geslaagd

mzls

Is inderdaad waar, diesel op de weg, tegen lantaarnpaal gegleden..
Alles gelukkig goed met Arnoud, alleen dit is dus auto 2 in een weekend, 1e keer helemaal geen schuld, deze keer, mja, dikke pech..

damn ff schrikken, dacht dat iemand foutje maakte en vorig ongelukje bedoelde, maja sterkte aan arnoud dus. Mja niemand ahd gelukkig iets
Wij kwam ook nog iemand tegen het groene busje, weenie meer wie da waren eik :$

nou hier komt mijn verslag van de dag ....
ik heb het enorm naar mun zin gehad echt lang geleden dat ik me zo vermaakt heb op een meeting
om zaterdag 4 uur hadt ik besloten om toch maar te gaan same met mike aka beresnel
was ik zaterdag begonnen om mun scooter te maken er moest un nieuwe zuiger in hij was kapot gelopen
om 6 uur was ik klaar en hij liep stationair en dat was genoeg voor mij
we zijn om 8 uur aangereden naar emmen
en ware er rond un uur of half 11
na wat gesleutel liep mun scoot te grote sproeier ivm nieuwe zuiger
smiddags heb ik um mar een beetje afgesteld
ik wil graag tegen de mensen die mij smorgens gevlamt hebbe o.a DJ
wil ik op un andere meeting nog un x sprinten
mar al met al vond ik het een super dag
WANNEER WAAR ZEG HET MAAR IK STA KLAAR !!!!!!!

ps
ik wil inne bedanken dat ze dit mogelijk heeft gemaakt voor ons

Zow ook weer thuis van emmen. Hele dag geprutsd met mijn carb (ja ik ook +ralf+ ) en toen om half 5 liep het ding eindelijk redelijk naar mijn zin. Toen nog ff wat peut (litertje of 8/9) en toen ingepakt. Inne bedankt voor je moeite met hesjes startsysteem etc. en hoop dat er nog een dagje komt. Prijs niks over te klagen helaas dat de opkomst wat matig was.

ìk begreep van inne dat de meeste mensen hun hesjes hadden meegenomen denk dat die wel allemaal terug moeten naar inne.arnoud,marcie en robert succes en hopen dat het verder niks ergs is...ik heb zelf zat foto's iemand die ze kan uppen???

mzls

django

arnoud marcie en robbert hopelijk hebben ze allemaal niks, alleen de schrik maja, sterkte boys
en django, leuk he 2 zipjes zo naast mekaar

Iemand Foto's van deze geslaagde dag?

Ik was met deze scooter dan niet de snelste op het rechte stuk, maar door de bochten.........

is het erg moeilijk met zo'n 70 scoot.

Tsjonge jonge! wat zit er toch een power in die scooter!

Dat is wel even wat anders dan zo'n 50cc standaard klasse stofzuiger.

oi,

wat ik will zeggen is:

-Bedankt inne voor dit leuk dagje
-ca. 100 keer gesprint :X
-Marco zn spoiler geOwned !
-Runner deed het goed
-ben KK moe !!!
-DJ bedankt voor alles
-sterkte aan arnoud !!!!!!!

AdiozZz

Ten eerste wil ik Inne bedanken voor de toffe dag!!!
Ten tweede wil ik Pronk en Sander bedanken voor de liters die ik met hun scooter heb opgebrand.
Ten derde wil ik de mensen bedanken die mij sterkte wensen met mijn klote siuatie momenteel. Ik zit er echt ff helemaal doorheen en kan nog steeds niet geloven die ik 2 zware auto-ongelukken heb gehad dit weekend.
Mja, fotos komen nog wel voor de ramptoeristen denks.

Nogmaals, het was een toppie weekend en dat zal ik niet zomaar vergeten. En nu kruip ik me nest in en morgen eens mn nek laten nakijken bij de dokter :'(

ps: Meer achterlijke foto's, NU!!