This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Sprintdag Emmen 29 augustus

Nou we zijn vandaag toch nog gekomen met 2scooters vanuit Haaksbergen(Twente!!)
De scooter van mun kameraden reed gister in genemuiden al goed!! Dus dat was ook meteen knalluh!!

Mijn scooter is gisterochtend nog in elkaar gebouwd in Genemuiden x| maar desondanks reed hij toch redelijk goed en was het dus ook meteen branden in Emmen , na de rollen iets aangepast te hebben deed hij ut nog beter!
Alleen vergeten om die gvd benzinekraan open te doen :? en daardoor dus uit is gevallen en waarschijnlijk zuigerveer op is gegaan, waardoor ik na een stuk of wat runs niet meer kon rijden :'(

Het was IIG een geslaagde dag! en cker voor herhaling vatbaar *D
En het weer zat ook gelukkig mee dus werd er lkkr veel gereden en kon ik mooi heel wat filmpjes maken *D , komen zo snel mogelijk online!

Als Inne niet uit de kosten kan komen, kunnen we als forummembers, niet elk een kleine donatie storten oid. Lijkt me wel zo plezierig voor Inne en forummers als zoiets nog vaker gerealiseerd kan worden.

ErwinB said:
Als Inne niet uit de kosten kan komen, kunnen we als forummembers, niet elk een kleine donatie storten oid. Lijkt me wel zo plezierig voor Inne en forummers als zoiets nog vaker gerealiseerd kan worden.

helemaal mee eens. {!

was zeker een geweldige dag wel vermoeiend.
goed geregeld en kon lekker blazen wanneer je maar wilde.
jammer dat mijn brummert nog niet klaar was maar dat komt nog wel.
ik hoorde dat inne hier mee door wilde gaan dus dat belooft wat!!!

er zijn helemaal geen kosten meer die moeten worden moeten betaald door inne, scootertuning.net of wie dan ook,

bedank de kerstman aka Baaneigenaar maar...

hier ook mee eens dat het wel een vette dag was lekker kunnen rijden na beetje regen maar verder was het wel een leuke dag

staat een man op het vliegtuig te wachten... zegt de piloot: hey, kom daar eens af !

(van wie was die ook alweer ?, emmen 8 uur 's morgens ?)

Aerox-Evo70 said:
staat een man op het vliegtuig te wachten... zegt de piloot: hey, kom daar eens af !

(van wie was die ook alweer ?, emmen 8 uur 's morgens ?)

joost denks? 8P

was erg gezellig , heb daar wat forumlui gemeet en bekeken (dus wel gezien en forumnaam erbij gehoord maar niet gesproken), heb me daar goed geamuseerd , ik vondt de koopmans crew erg gezellig en heb nog ff sprintjes gedaan met GP , beiden op de sobw racert .

toen ik aankwam liep mijn nrg voor geen meter maar met wat hulp van Chiel ben ik erachter wat het probleem is met mijn carb , ik heb ff met zin carb getest en dat liep bijna in 1 keer goed , de scooter liep best snel en met wat afstellen gaat het helemaal goedkomen. bedankt voor je hulp Chiel

verder vondt ik idd dat dit een gezellige groep was en alles is goed verlopen vond ik , je kon genoeg sprinten en wanneer je maar wou. hopen dat het nog een keer gebeurd door Scootertuning.net , ik zie het als een soort training , en mooi om je scooter goed klaar te maken voor het echte werk.

goed werk Inne! (en crew natuurlijk!)

mja, ik heb het ook prima naar me zin gehad in emmen.

zaterdag avond aangekomen @ cirquit, alleen koopmans tentje gezien
toen naar me werk gereden (400km heen en trug :S), 6 uurtjes gewerkt en weer trug naar emmen... eenmaal daar, was er eigenlijk nog niemand wakker... alleen arnoud en DJ. zij maakten iedereen wel ff wakker

aangezien de scooter het zaterdag best aardig deed (8.9 secs)
gelijk gaan sprinten om 10 uur ofzo...
na 1 sprint bleek alweer hoe gaar het ding was, want elke sprint die dag duurde maar 75-100 meter... :S kut ding wou niet blijven gaan.
duizenden afstellingen geprobeerd enzo, uiteindelijk maar opgegeven

volgende keer zeker weer van de partij, hopelijk dan afgesteld om een paar van jullie aarzen te vlammen

@ mark, je vergeet erbij te zeggen dat je mij om 5 uur belde om te vertellen dat je er over 2 uur was:S

verder echt super dagen, jammer dat die klote carb niet meewerkte maar was wel gezellie en goed georganiseerd.
zeer netjes van de baaneigenaar dat hij het zo oplost.
zeker de moeite waard om weer een keer te doen, maar dan ga ik in ieder geval van te voren banken

volgens mij had iedereen wat met z'n Carb !!! Tjonge kdacht dat ik de enigste was!!!!!