This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Sprintdag Emmen 29 augustus

:W

Helemaal mee eens.

Ik heb er al zin in om vernederd te worden

Gewoon stom gelul... Als ze nou deze zaterdag avond even niet LAM gaan in de kroeg, hebben ze die 30 euro. Inne, het lijkt me nu tevens niet onverstanding om inschrijven ter plekke wel mogelijk te maken. Zorg dat er goed wat promo @ genemuiden word gemaakt, en dat er dan nog even een dikke groep langs komt!

ik heb strooibriefjes voor genemuiden..
maar ik zou het verbazingwekkend vinden als mensen even zoiets gaan beslissen nog

ik als mede helmonder wil wel even reageren hierop:
Ik kon aankomende zondag niet wegens wat dingen die jullie niet aangaan
nu is dat veranderd en zou ik mischien wel kunnen.
Maar wat ik minder vindt is dat inne waar ik stikkers bij besteld heb, nu zegt daar geen zin meer in te hebben, en als dat alleen maar is omdat ik niet naar emmen toe kom, vind ik dat een rare zaak als ik dat zo bekijk, maja als ik zondag nie zou kunnen kan da toch? of is dat zo raar als je niet kan ?
magoed, waarschijnlijk kan ik wel, maar dan is er nog altijd het vervoer magoed.

was niet persoonlijk bedoeld maar algemeen!! en gezien het feit dat wij normaal overal naar toe gaan met nogal mensen( Nuenen/Helmond) peste ik jullie "helmonders" even wat ik normaal altijd doe!!.
Als je iets te doen hebt dan zijn dat jouw zaken die anderen inderdaad niks aangaan, alleen beseffen maar weinig mensen dat er niet zoveel mensen zijn die hun nek uitsteken om het een en ander LEGAAL te regelen en die op voorhandt een circuit afhuren (op basis van toezeggingen van scooterpeeps).
en achteraf geconfronteerd worden met intrekken van toezeggingen!!!! maar wel met de kosten zitten.
zo gaat de lol er voor die mensen wel erg vlug vanaf! en zal er een volgende idioot gevonden dienen te worden!!

lees maar eens door dit topic dan snap je precies wat ik bedoel!

groeten Mike

Blijkbaar moet je leren lezen: ik pm'de terug dat ik daar absoluut geen tijd voor had voor dit weekend.

ok mike ik heb het gelezen en weet dat het veel moeite is voor een legale meeting te organiseren, heb het zelf ook geprobeerd maar het lukt gewoon niet maja, ik snap dat je telleurgesteld bent als mensen ineens afzeggen magoed.
Over inne , je zei dat het niet kon in genemuiden maar toen kreeg ik dit ook

nee ik heb ze niet en ik denk dat ik ook niet de moeite ga doen..

ik dacht van, o die maakt da nie omdat ik niet naar emmen toe kom ofzow :S kwam beetje verkeerd over dan mischien magoed.
no hard feelings

aprillia sr2000 said:
ik als mede helmonder wil wel even reageren hierop:
Ik kon aankomende zondag niet wegens wat dingen die jullie niet aangaan
nu is dat veranderd en zou ik mischien wel kunnen.
Ik zou het wel tof vinden als je wel ging, eens een keer samen knallen!! ik hoop dan ook dat je wel komt!!!
als je niet kan, Jammer dan mischien de volgende keer!!!!
(als ik kan) :henko:

je vergeet ff de rest van de pm's er ook bij te vermelden..
en de laatste was duidelijk genoeg dat ik er echt geen tijd voor heb om dat nog 'ff' te gaan fixen ofzo

maar whatever, ik ga verder met de dingen die wel dringend zijn voor dit weekend

Had ik maar een annuleringsverzekering aangevraagd......

daar staat mn zipje dus in. Ik kom natuurlijk wel gewoon zondag, want de sfeer zal wellicht heel relaxed zijn :W

ok inne ik snap je, was dus verkeerd aangekomen hier
maja ik snap het, mn stikkers komen wel ik heb de tijd
enne mike, heeeeeel mischien kom ik maar is niet zeker, met vervoer ed,
trouwens herkende je me niet bij twins laatst woensdag meen ik :X
enne arnoud sterkte ! mooi kut maja

ehm, nee?? woensdag? wat kwam jij halen dan?
BTW waar 2 scoots inpassen daar kan een derde ook wel bij!!
khoor het wel