Beerke said:los van het feit dat 30 euro voor niemand te betalen is!! terwijl ze iedere dag een risico nemen met bekeuringen en derhalve veel meer risico nemen!! :?
jammer de club die wel komt zal het uitstekend naar hun zin hebben!! de club die niet komt!! jammer!! de hartste schreeuwers graag voorop! {!
aprillia sr2000 said:ik als mede helmonder wil wel even reageren hierop:
Ik kon aankomende zondag niet wegens wat dingen die jullie niet aangaan
nu is dat veranderd en zou ik mischien wel kunnen.
Maar wat ik minder vindt is dat inne waar ik stikkers bij besteld heb, nu zegt daar geen zin meer in te hebben, en als dat alleen maar is omdat ik niet naar emmen toe kom, vind ik dat een rare zaak als ik dat zo bekijk, maja als ik zondag nie zou kunnen kan da toch? of is dat zo raar als je niet kan ?
magoed, waarschijnlijk kan ik wel, maar dan is er nog altijd het vervoer magoed.
aprillia sr2000 said:Maar wat ik minder vindt is dat inne waar ik stikkers bij besteld heb, nu zegt daar geen zin meer in te hebben, en als dat alleen maar is omdat ik niet naar emmen toe kom, vind ik dat een rare zaak als ik dat zo bekijk, maja als ik zondag nie zou kunnen kan da toch? of is dat zo raar als je niet kan ?
Ik zou het wel tof vinden als je wel ging, eens een keer samen knallen!! ik hoop dan ook dat je wel komt!!!aprillia sr2000 said:ik als mede helmonder wil wel even reageren hierop:
Ik kon aankomende zondag niet wegens wat dingen die jullie niet aangaan
nu is dat veranderd en zou ik mischien wel kunnen.