Sprint Venlo

burning fly

drive on a toxic scoot
Mensen heb goed nieuws het sprinten gaat door in venlo het valt op dezelfde dag als de sobw in venlo met de zondag erna een veteranen race.
verdere instructies volgen nog.

maar mensen meld jullie aan als jullie willen sprinten het kan niet als jullie daar komen dat jullie dan gewoon kunnen meedoen.
het aanmelden dient ervoor dat de organisatie de aantallen kunnen meerekenen en zich erop kunnen voorbereiden hoeveel sprinters er komen.

aanmelden kan je via mij add me maar op zyzers_world@hotmail.com
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

lekkere info heej....

waar meld iedereen zich aan?
Hoelaat zijn de sprints?
In venlo.... WAAR in venlo ?
Wat kost het inschrijven?


ENZ.
 
dit is legaal en het is op het industrie terrein in venlo meer info volgt kosten insrijven is volgens mij koste loos moet alleen entree betaalt worden.

en wat de politie betreft die kunnen niks doen wand het is legaal
 
Hoe komt het dat het toch niet helemaal vertrouwd overkomt???

Foto van vergunning?
Info volgt? ik denk niet dat jij een vergunning hebt als je niet eens de begin tijd weet....
 
dat komt omdat ik het niet organiseer er is een veteranen club die organiseert dat op zaterdag komen de scoots en op zondag is er een veteranen race als je me add kunnen we erover praten
 
Originally posted by burning neo's
dat komt omdat ik het niet organiseer er is een veteranen club die organiseert dat op zaterdag komen de scoots en op zondag is er een veteranen race als je me add kunnen we erover praten

neuj, als ik er van overtuigt ben dat het legaal is ben ik zker van de partij met me runner en aerox-evo70 met zijn scootie ( toch markie ? )

Kan je wel de datum en tijd erbij zetten (zijn genoeg mensen die het niet weten lijkt mij ) en ff proberen een bewijs/kopie te regelen vand e vergunning.
 
waarom zou je me niet geloven???
wat die copie betreft ik zal kijken wat er te regelen is ik zelf weet ook nog niet wat de tijd is en omdat de sobw de race heeft staan op 31 juli als ik me niet vergist maar er zijn wijzigen geweest
 
Originally posted by burning neo's
waarom zou je me niet geloven???

misschien omdat het weleens voorkomt dat het " ineens " op het laatste moment geen legale is.
Mensen geen valse hoop geven.
Kom met juiste/directe info en zorg dat het serieus overkomt.
 
mensen nogmaals het sobw regelt het niet
en ze hebben me nog steeds niet gebeld dus maar ik bel morgen nogmaals oke en ik weet dat jullie het niet rot bedoelen maar ik doe mijn best eerlijk waar en ik hoop niet dat het op het laast wordt afgeblazen maar dat ligt niet aan mij sorry jongens en meisjes ik doe echt mijn best
 
ik hoop dat het doorgaat. ik weet hoe het allemaal zit en ik kom ook zeker, maar ik kan me voorstellen dat mensen die van verder moeten komen dat die het niet allemaal zeker weten omdat de informatie voor hen onduidelijker is. ik hoop wel echt dat het doorgaat is tenminste wel vet. de NRG zal ook wel klaar zijn tegen die tijd
Greetz Dennis
 
oke ik heb meer info gekregen
het maak niks uit of het zelfbouw frame is als het maar veilig is brandstof maakt ook niks uit
het is 31 juli denk ik zo dan is namelijk ook de sobw races in venlo en het is op dezelfde dag
de tijd krijg ik nog te weten
 
Back
Top