Sprint EVO Kymco DJ

Status
Not open for further replies.
Zou ik hem anders monteren ?
Het is een beetje een vraag naar de bekende weg , mischien is hij te klein , maar dat zie ik dan wel weer..

Gijs said:
en nu ontopic anders komt er een mod je kont schoppen..

Pas maar op! +ralf+

Dit ding ziet er echt gevaarlijk uit man, beter koop je gewoon een huge-ass radiateur zodat de voorkant een beetje gewicht heeft :)

Wanneer verwacht je hem rijklaar? Dan komen Remco en ik ff met onze Aerox Replica's langs boeksen.

Deadline is genemuiden.
Net rad en koelrommel verder gefixt , dus dat is ook klaar.
Dan rest me nu het spruitstuk en de pakkingset nog...

Vandaag een 1,5 liter benzine tankje geregeld.
Ding is echt ideaal 8)

Things to do :
Bougie
70 evo pakkingset.
Variokant keering
Overrange.

Carters en Cil naar twins (na de deadline)

Gijs is een 2de Zip rad erbij niks voor jou? Ik weet nog wel iemand die er een te koop heeft voor 30 euro.

idd is echt wel goed :P ligt eraan hoeveel liter koevloeistof er in je hele systeem gaat.
Als je rad te klein is kun je ook gewoon een groter potje nemen. bv 2 liter. Die hang je natuurlijk aan de voorkant boven je rad voor nog meer gewicht aan de voorkant :P :D

A-Bizar said:
idd is echt wel goed :P ligt eraan hoeveel liter koevloeistof er in je hele systeem gaat.
Als je rad te klein is kun je ook gewoon een groter potje nemen. bv 2 liter. Die hang je natuurlijk aan de voorkant boven je rad voor nog meer gewicht aan de voorkant :P :D

OMFG de domste post die ik ooit heb gelezen. Het gaat er niet om hoeveel koelvloeistof in je curcuit zit, maar of de koelvloeistof niet te warm word zodat de cilinder nog overhit raakt. Met een klein rad en een grote pot word de KVS nog steeds heet hoor :D

Moreno , nok gvd eens uit mn topic man.
Jij monteert met je berg kennis een c16 op een corsa , dat vind ik nog veel erger :|

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back