This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Sprint EVO Kymco DJ

Status
Not open for further replies.
ja idd, na rad voor cil
ziet er weer vet uit, hoop dat je alles beetje kwijt kunt met kappen erbij :W
 
Bas@Area said:
Denk na , hij neemt de functie over van je ori pomp

Oftewel...

Nog nooit een mina lc blok in mijn handjes gehad
Naar rad , voor cil.
Dat komt dus neer op t verhaal van t uit de cil zuigen en naar de rad pompen ? :X
 
Die zatern erop toen ik het barrel kocht , psycholoog :*

//edit
Dus je pomt t vanuit het rad , de cil in ..
 
op safe spelen nog wel...

ik wens je alleen succes dude chill :W
ik weet namelijk dat et krengen zijn die 27 en 28 mikuni's
 
Hehe , was niet verkeerd bedoelt.
Heb je ervaring met de 27 dan ?
Ik niet . en vele anderen ookniet , dus aan speculaties heb je niet veel.
Maargoed, binnenkort meer over de carb...
 
Ik zat erop te wachten.
Velgen worden nog gespoten enzo , het moet eerst vlammen
Dat spuiten van die velg is al 1 1/2 jaar geleden , dat de lak er uberhaupt nog op zit verbaast me al
 



aandachtslurpz0r :*

koude kvs vanuit rad naar cil, dus pompen uit rad naar cil

maar voorkant niet een beetje erg licht ?
 
Hehe.
Licht ?
Ik ben er bang voor , over een week of 1,5 eens testrijden , dan zien we wel hoe t gaat.
 
Er zit gewoon geen gewicht aan de voorkant idd , lekker oto wheelien denks..
altijd goed voor een sprinter :X
 
Dan gaat t blok gewoon weer 5 cm naar achter , subje moet toch weer verlast worden met de komst van de 27 vlak
Komt ook nog een ander stuur op dat ver naar voren steekt..
 
denk zowieso dat het blok erg dicht onder de buddy staat en dat het al achterover gaat met een DR70 8P

beter maak je de wielbasis 1,90 of zo 8)
 
Status
Not open for further replies.