This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Sprint EVO Kymco DJ

Status
Not open for further replies.
ga je later met polyester aan de slag? een mono-buddy zou echt te vet staan als je die achterkappen een beetje ervoor aanpast

Ik vond die puchjes van je altijd niks Wax , Dit ziet er nu al GOED en veelbelovend uit! En een twins tuned cilinder gaat altijd hard

Mja.
Ik ben geen polyheld , een maat van me daarintegen bouwt er hele deurpanelen etc mee , dus dat komt wel goed.
Voor de kappen heb ik nog wel wat plannen , ik zal @ genemuiden w.s alleen met deze achterkap rijden , zodat men ziet dat het een dj is.
Kappenwerk duurt namelijk nog wel even , voordat dat allemaal voor elkaar is.
Maar monoseat etc ,was wel de bedoeling.
HOewel het wel duidelijk een dj moet blijven.

ErwinB said:
Ik vond die puchjes van je altijd niks Wax , Dit ziet er nu al GOED en veelbelovend uit! En een twins tuned cilinder gaat altijd hard

Mn laatste vlamde in puch termen toch verdomde hard
Maar dit is idd het beter werk

zeer netjes alleen krijg je de rad wel achter de kap want het is toch allemaal heel plat op elkaar met die kimco's

Kuit@NRG said:
zeer netjes alleen krijg je de rad wel achter de kap want het is toch allemaal heel plat op elkaar met die kimco's
achter de voorkap van zo'n ding kan makkelijk een rad hoor :W

mja persoonlijk vind ik die kymco velgjes alles behalve mooi die dingen willen gek genoeg ook wel s krom trekken, zodat je er dus een slag in krijgt :/

maargoed ben benieuwd, dit project ga ik zeker volgen

als je vooruit rijd, kan hij toch niet zo gauw krom trekken :#
verder echt zeer vet ding :W

Jammer dat dit een "anti-project" is, met een "plug and play" minarelli-blok :X.

Ik had het opzich veel toffer gevonden, als je een kymco-blok had verlast etc. (wat ik eerst dacht). Voor de rest, ziet het er allemaal best leuk uit

Sander said:
Jammer dat dit een "anti-project" is, met een "plug and play" minarelli-blok :X.

Ik had het opzich veel toffer gevonden, als je een kymco-blok had verlast etc. (wat ik eerst dacht). Voor de rest, ziet het er allemaal best leuk uit

Zo plug en play was het anders niet :X
Was het niet plug en play geweest met een speed etc?
Dat vind ik namelijk net zo plug en play.
Ik heb nogsteeds een compleet subframe moeten lassen , die volgend week weer verlast moet worden voor de 26 vlak , etc.
Het moet wel een hobby blijven , ik heb ook nog een sociaal leven.
Maargoed, genoeg hierover.
Ik heb ook nog een compleet aangepast kycmo blok liggen , zal ik nog wel een fototje van maken...
Ik wil gewoon eerst flink vlammen met een mina kymco , daarna maak ik mn kymco blok wel af.

ICE said:
mja persoonlijk vind ik die kymco velgjes alles behalve mooi die dingen willen gek genoeg ook wel s krom trekken, zodat je er dus een slag in krijgt :/

maargoed ben benieuwd, dit project ga ik zeker volgen

Ik vind een hele kymco niet mooi , maar straks gaat men ook verwachten dat er een andere vork in komt enz.
Dan had ik net zo goed een zipje kunnen nemen , en dat zoek ik dus niet

Status
Not open for further replies.