Sprint EVO Kymco DJ

Status
Not open for further replies.
ga je later met polyester aan de slag? een mono-buddy zou echt te vet staan als je die achterkappen een beetje ervoor aanpast :)

Ik vond die puchjes van je altijd niks Wax :P, Dit ziet er nu al GOED en veelbelovend uit! En een twins tuned cilinder gaat altijd hard ;)

Mja.
Ik ben geen polyheld , een maat van me daarintegen bouwt er hele deurpanelen etc mee , dus dat komt wel goed.
Voor de kappen heb ik nog wel wat plannen , ik zal @ genemuiden w.s alleen met deze achterkap rijden , zodat men ziet dat het een dj is.
Kappenwerk duurt namelijk nog wel even , voordat dat allemaal voor elkaar is.
Maar monoseat etc ,was wel de bedoeling.
HOewel het wel duidelijk een dj moet blijven.

ErwinB said:
Ik vond die puchjes van je altijd niks Wax :P, Dit ziet er nu al GOED en veelbelovend uit! En een twins tuned cilinder gaat altijd hard ;)

Mn laatste vlamde in puch termen toch verdomde hard ;)
Maar dit is idd het beter werk ;)

zeer netjes :);) alleen krijg je de rad wel achter de kap want het is toch allemaal heel plat op elkaar met die kimco's ;)

Kuit@NRG said:
zeer netjes :);) alleen krijg je de rad wel achter de kap want het is toch allemaal heel plat op elkaar met die kimco's ;)
achter de voorkap van zo'n ding kan makkelijk een rad hoor :W

mja persoonlijk vind ik die kymco velgjes alles behalve mooi :P die dingen willen gek genoeg ook wel s krom trekken, zodat je er dus een slag in krijgt :/

maargoed ben benieuwd, dit project ga ik zeker volgen :D

als je vooruit rijd, kan hij toch niet zo gauw krom trekken :#
verder echt zeer vet ding :W

Jammer dat dit een "anti-project" is, met een "plug and play" minarelli-blok :X.

Ik had het opzich veel toffer gevonden, als je een kymco-blok had verlast etc. (wat ik eerst dacht). Voor de rest, ziet het er allemaal best leuk uit :)

Sander said:
Jammer dat dit een "anti-project" is, met een "plug and play" minarelli-blok :X.

Ik had het opzich veel toffer gevonden, als je een kymco-blok had verlast etc. (wat ik eerst dacht). Voor de rest, ziet het er allemaal best leuk uit :)

Zo plug en play was het anders niet :X
Was het niet plug en play geweest met een speed etc?
Dat vind ik namelijk net zo plug en play.
Ik heb nogsteeds een compleet subframe moeten lassen , die volgend week weer verlast moet worden voor de 26 vlak , etc.
Het moet wel een hobby blijven , ik heb ook nog een sociaal leven.
Maargoed, genoeg hierover.
Ik heb ook nog een compleet aangepast kycmo blok liggen , zal ik nog wel een fototje van maken...
Ik wil gewoon eerst flink vlammen met een mina kymco , daarna maak ik mn kymco blok wel af.

ICE said:
mja persoonlijk vind ik die kymco velgjes alles behalve mooi :P die dingen willen gek genoeg ook wel s krom trekken, zodat je er dus een slag in krijgt :/

maargoed ben benieuwd, dit project ga ik zeker volgen :D

Ik vind een hele kymco niet mooi , maar straks gaat men ook verwachten dat er een andere vork in komt enz.
Dan had ik net zo goed een zipje kunnen nemen , en dat zoek ik dus niet :)

Status
Not open for further replies.
Back