This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Sprint EVO Kymco DJ

Status
Not open for further replies.

Gijs

(L)R0berT(L)
Oi
Opnieuw mijn project , nu wat geordender , etc.
Ooit kocht ik een dj , voor 100 hele euros, om er de meest vlammende dj van te maken die er ooit was.
Na een mina team passend gemaakt te hebben en de inlaat verplaatst te hebben , was het geld op.

Sinds ik een vaste baan heb , en op oister en jubbega ben geweest , is het scootertune lichtje weer een beetje gaan branden
Doelstelling is en was ,om al die saaie speed roxxen en zipjes , eens goed het nakijken te geven.
En wat is er mooier , dan dat te doen met een kymco dj ( een scooter die voor de meeste members waarschijnlijk de nr 1 is van gare scooters )
Het oude kymco frame stond al 1 jaar naast het huis te roesten , zoals het een dj frame betaamt , totdat ik dacht ik maak er een project van.

Eigenlijk is dit project een ANTI projecten project
Er duiken de laatste tijd meer en meer loze projecten op
Een rox met een evo is tegenwoordig al een project , zo plug en play als het maar zijn kan
Maargoed ,dat is ieder voorzich...
Ik wil hier dus niemand mee afbranden , maar soms denk ik wel eens , het draait alleen om geld ,en niet meer om handigheid / technishe kennis.
Genoeg hierover
Ik hoef hierop ook geen commentaar ofzo , mocht je je aangevallen voelen is dat jou probleem , ik was gewoon opzoek naar wat orgineels.

De setup is / word als volgt.

Evo 70cc Lc TT *
Carters LBT Tuned *
Std. Membraan Aangepast. *
Doppler Pen 12 As *
Malossi c4 Lagers *
Hebo Hario *
Hebo Koppeling *
Italkit Rotor *
Bidalot c20 *
26mm Dell Orto Vlak
28mm Recht Spruitstuk
Electrishe waterpomp *

Alles met een kruisje is reeds in mijn bezit / onderweg.
De dellorto en 28mm spruit moet ik nog verdienen deze week.

De deadline is 28 aug , beter bekend als genemuiden
Daar zal ik rijden , met of zonder kappen , maar rijden zal het.

Verder genoeg gelult , Nu wat pics.

Frame aanpassen (mn broer leeft zich uit )

Voor

Na

3 Kg loos gewicht

Zo moest het worden :

Blok en exauto radje

Zo werd het

Verder afgewerkt

Pics van wat onderdelen.

Evo

C20

Rad

Resvoir

As , evo , pijp.

Pics van de demontage van de pen 10 as. :X

Dat blauw ding is de waterpomp trouwens

Als de vrouw van huis is

Blokje

Deels in elkaar

Maandag / dinsdag komt de rotor , dan het koelsysteem een aansluiten etc.
Verder zijn er nog wat kleine dingen , maar ik vermoed dat het binnen een week wel heeft gereden.

Enjoy
Enneh , kom niet met loos gelul als : die vork , die remmen.
Its my life

//edit
Na 3 keer dit opnieuw getypt te hebben , (klote computers) wat ik vergeten te melden dat de dj kappen er weer op komen
Of ik dit voor genemuiden heb betwijfel ik
Ik heb namelijk de 1e 3weken van augustus vakantie , en daarin ben ik jarig , ga ik een week op vakantie en heb ik ook nog een sociaal leven

Carter worden ook nog gestraalt.

Last edited:
ziek 8P

edit... wat ga je doen met de radiateur ? monteer je die auto rad of dat andere kleine ding ?

anders heb ik wel intresse in de auto rad....

Auto rad is al van de hand gedaan , runner rad zal tijdelijl volstaan
Zoniet, rox rad erbij..

//edit
Kappen komen erop

KYYYMMCOCOOOO..... wat is et ... 50 kilo power dit ga ik zeker volgen.. vriend van me heb ook een kymco das eg koel zo ding, wat gaat er met de kappen gebeuren of heb ik dat weer aids gelezen.

hahaha, die gijs met ze anti project scooter, nou gijsss lmfd dat je gaat branden, nu moet je nog wel effe die std project voorbij blazen, dat zou het beste zijn. (gijs heb je nu eindelijk de beunhaas in jezelf gevonden??)

wowalt said:
KYYYMMCOCOOOO..... wat is et ... 50 kilo power dit ga ik zeker volgen.. vriend van me heb ook een kymco das eg koel zo ding, wat gaat er met de kappen gebeuren of heb ik dat weer aids gelezen.

35kg

Ben benieuwd of je nu speed roxjes en zipjes gaat vlammen , keer testen tegen Speed runner of mag dat niet ?

@ Enrico , een kymco frame weegt van zichzelf echt niks gewoon ...super lichte scootertjes dat :X

@ Enrico
Het zijn gewoon superlichte dingen , uit de fabriek al 69 kg geloof ik.

@ RR Sprinten is prima , maar ik ben bang dat er nog heel wat afgestelt moet gaan worden

@ Project beta
Kappen zal ik vandaag eens naar kijken hoe ik dat er weer opkrijg.
En natuurlijk wat ik eraan ga verbouwen

Ik was je oude page al weer kwijt.
Maar dit is ecth vet. Laat je trouwens die evo standaart?

veel succes

Status
Not open for further replies.