This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SpiRox Project VRC Tuned


Deze cilinder is dus wel gloednieuw, en als de meesten op de bank gaan, zijn ze meestal wel wat km's oud, dus wel al beetje opgebrand, de drukveer is niet meer zo sterk en rollen zijn al wat afgesleten,

hier moet je dus wel opletten dat dus alles perfect is, dus binnenkort zal deze ook niet meer zo'n hoge score halen!! tenzij hij hem dan weer helemaal afstelt! en wat dingetjes vernieuwt

cilinder is ook niet meer standaard, er is wel wat aan gedaan maar niet extreem!!
 


Voila, beter kon ik het zelf niet formuleren

ps: heb je de grafiek machiel ?
 
tis goed

mensen ik weet dat het soms moelijk is om je ongelijk toe te geven maaaaaar
dan moet ik jullie teleur stellen

deze kerel uit belgie heeft het record op minarelli gebroken en je kan er niets aan veranderen!! ook al ben je jaloers
 
Member BCR said:
Wat is hoogste waarde gemeten van un Piaggio bij Mania thuis in Beveren..?

Volgens mij 19,6 van stefan met manston1. In belgie rijden helemaal niet veel pia's is bijna allemaal mina
 
Kan ik dan mooi ff boven zitten als de tuner zun best er op doet .

Die stalker die er stond overlaatst had boven de 20pk d8 ik zo.
 
Member BCR said:
Kan ik dan mooi ff boven zitten als de tuner zun best er op doet .

Die stalker die er stond overlaatst had boven de 20pk d8 ik zo.


idd ==>> STALKER - 20.05pk Manston1 - 28 Keihin - HR3 - (*Domi)
 
Dit bewijst toch nog eens dat veel mensen in belgië heel goed bezig zijn.
Heb overlaatst nog greg zijn rox zien staan en die van tim . Ook weer 2 jongens die boven de 20 pk zitten .

Vinny doe zo voort
 
Machiel. said:
Volgens mij 19,6 van stefan met manston1. In belgie rijden helemaal niet veel pia's is bijna allemaal mina

Ik heb helemaal nog niet de hoogste score volgens mij maar ben er wel dicht bij tege mei ergens hoop ik tussen 22-23 te zitten
Nu trug ontopic plz
 
Laurens@stunt said:
Dit bewijst toch nog eens dat veel mensen in belgië heel goed bezig zijn.
Heb overlaatst nog greg zijn rox zien staan en die van tim . Ook weer 2 jongens die boven de 20 pk zitten .

Vinny doe zo voort

Idd, die rox van tim had 20.4pk en die van greg heeft al 21.4 gehaald, maar vinny is er nu bezig voor hem tot de 22-23pk te krijgen !
 
vet gewoonweg een belg die meer scoort dan de hollanders wie had dat ooit verwacht.

echt RESPECT VOOR VINNY

doe zo voort kere vet project .

ik ga je wel zien op meeting lint heb je vorig jaar ook gezien het gaat nog een beetje een verschil zijn. je hebt de scootertuningmicrobe blijkbaar ook zwaar te pakken

belgian power coming towards lelystad