speedfight

keej dit is haar opvolger :)



10516308871.JPG


10516309252.JPG


10516309393.JPG
 
Wehehehe nog nooit iemand zo enthausiast over de telefoon gehoord als Aralfa die net een Firefox heeft gekocht :)
Hijz nice :D alleen uitlaat nog ff polijsten, staat leuk bij de demper :D
en setup(ik ga hem niet verklappen ;)), kan er wel ff mee door ;)
 
Originally posted by Th@ De@LeR
Mjah dat BCD spatbordje gaat het denk ik niet lang volhouden. :(
Net zoals vele anderen is ie ook bij mij spoorloos verdwenen. heb uhm nog een aantal meter zien vliegen :P.

Daarna zelf iets gefixed (lelijk), zat met metalen beugels vast. Gevolg: metalen beugels doormidden :?

Echt vaag wrom der geen fatsoenlijk spatbordje op een SF kan :(

Moet je hem maar goed vastzetten :p Die BCD spatbordjes zijn eigenlijk alleen bedoeld voor een LC Speedfight maar als je een paar aanpassingen doet en een niet dikkere achterband als 130 monteerd is het geen enkel probleem. De truc is dat je aan de linkerkant waar ie tegen je koelhuis vastgeschoefd wordt links een verticaal strookje van 1,5 cm breed van boven naar beneden weg moet zagen zodat ie recht ten opzichte van je achterwiel komt te zitten. Aan de linkerkant iets langere parkers gebruiken en niet helemaal strak tegen je koelkap aanschroeven, aan de rechterkant wel goed vastzetten. Er moet links eigenlijk een kier van een centimeter of zo tussen het spatbord en de koelkap overblijven, dat kun je eventueel opvullen met een blokje hout of kunststof. Als je het zo doet geen enkel probleem met verliezen, dit geldt voor een ac, voor een lc heb je helemaal geen problemen. ( maar wel goed aanschroeven dus )
 
hey aralfa was toen jij de speedfight kocht de voorvork krom? ZO nee wie weet er hoeveel het kost om een speedfight1 voorvork recht te laten maken(scooter heetf aanrijding gehad, hij rijdt nog wel maar trilt alleen als je remt)? Wordt het dan duur om te laten maken?Of kan ik dan beter een 2dehandse kopen voor 50 euro(op martkplaats)? En wie weet waar ik een 2dehandse voorkap voor een speedfight 1 kan kopen? Of kan ik een speedfight 2 voorkap ook op een speedfight 1 gebruiken?
 
Originally posted by RichardXP
hey aralfa was toen jij de speedfight kocht de voorvork krom? ZO nee wie weet er hoeveel het kost om een speedfight1 voorvork recht te laten maken(scooter heetf aanrijding gehad, hij rijdt nog wel maar trilt alleen als je remt)? Wordt het dan duur om te laten maken?Of kan ik dan beter een 2dehandse kopen voor 50 euro(op martkplaats)? En wie weet waar ik een 2dehandse voorkap voor een speedfight 1 kan kopen? Of kan ik een speedfight 2 voorkap ook op een speedfight 1 gebruiken?

eigenlijk zou je ff een topic moeten maken, maar fijn.

een speedfight 2 voorkap past ook, en als hij alleen trilt als je remt, zou je dan niet eens ff gaan twijfelen aan je schijf? Op marktplaats.nl bied iemand nog een voorkap aan van een speedfight 1 LC. hoop dat ik je zo van dienst kon zijn .

Mvg arjan
 
hij heeft ook een afwijking naar links dus ik denk/weet dat de voorvork krom is. Gaat dat duur worden? Of kan je dat niet zeggen? Ik kan de scooter kopen voor 325 euro, maar als ik hem koop dan open ik zelf wel een topic. Ik wil alleen maar weten of het een dure grap gaat worden. Want anders koop ik wel een goede speedfight. Iemand één in de aanbieding voor 500/600 euro?(in de buurt van Dordrecht/Rotterdam?
 
Originally posted by peugeot nl
Moet je hem maar goed vastzetten :p Die BCD spatbordjes zijn eigenlijk alleen bedoeld voor een LC Speedfight maar als je een paar aanpassingen doet en een niet dikkere achterband als 130 monteerd is het geen enkel probleem. De truc is dat je aan de linkerkant waar ie tegen je koelhuis vastgeschoefd wordt links een verticaal strookje van 1,5 cm breed van boven naar beneden weg moet zagen zodat ie recht ten opzichte van je achterwiel komt te zitten. Aan de linkerkant iets langere parkers gebruiken en niet helemaal strak tegen je koelkap aanschroeven, aan de rechterkant wel goed vastzetten. Er moet links eigenlijk een kier van een centimeter of zo tussen het spatbord en de koelkap overblijven, dat kun je eventueel opvullen met een blokje hout of kunststof. Als je het zo doet geen enkel probleem met verliezen, dit geldt voor een ac, voor een lc heb je helemaal geen problemen. ( maar wel goed aanschroeven dus )

:| Ik heb een LC Speedfight. Hij zat goed gemonteerd en ik heb hem niet verloren, hij is gescheurd !!! :| |( :mad: :(
 
Back
Top