speedfight

Van mij krijg je wel positieve stem,ik hoop datje nu boven de 1 ster uitkomt, hijz best wel mooi ;) met powerfilter;) Greetz, enwelke evo ga je nu gebruiken?

PS hoe ging de toets? Heb je nog wat aan mijn opdrachten gehad?
 
Last edited:
Originally posted by LXSpeedfighterz
Van mij krijg je wel positieve stem,ik hoop datje nu boven de 1 ster uitkomt, hijz best wel mooi ;) met powerfilter;) Greetz, enwelke evo ga je nu gebruiken?

PS hoe ging de toets? Heb je nog wat aan mijn opdrachten gehad?

evo 5 of 6 word nog geinformeerd.

en jah had wel wat aan je toets dingen :p 70 punten gehaald van de 100
 
21-april

gasnaald stand verandert
sproeier 110 naar 120 gegaan
pakking tussen de demper van de SPL gemaakt :rolleyes:
carterkap tryed te verchromen net als voorvork arm redelijk gelukt al zegt ik hetzelf.
nuu 6 gram rollen erin gedaan

10509302302.jpg


1050930320P1010013.JPG


1050930333P1010014.JPG


1050930365P1010016.JPG
 
Brute cilinder alleen jammer dat de zuiger 2 zuigerveren heeft
en die vlinderpoort zit er ook vaag uit...
zal vast wel gaan vlammen
 
Ik vind de kleuren nu echt vet. Ik zou hem niet overspuiten, iig geen andere kleur. Cilindertje is naiz, ben benieuwd naar prestaties :)
 
scherp van runneraman

deze fabrizi cilinder uitlaat poort ziet er alsvolgt uit
10510217662.jpg


die van een Evo 70 getuned

DSC01172.JPG


lijkt toch wel aardig opelkaar. :W

ga proberen die fabrizi poort net als die van de evo te maken })

ff nog wat info.... de maat van de zuigerveer is 50 bij 1,5 :)
 
Last edited:
Waarom loopt die poort zo vaag? Kan hij niet gewoon vloeiend door getrokken worden, of zit je dan met je spoelkanalen in de weg?
 
Originally posted by Xander2000
Waarom loopt die poort zo vaag? Kan hij niet gewoon vloeiend door getrokken worden, of zit je dan met je spoelkanalen in de weg?

It's all about the timing & flow :D (en zorgen dat de zuigerveren/zuiger niet vastloopt op een poortrand)
 
Mjah dat BCD spatbordje gaat het denk ik niet lang volhouden. :(
Net zoals vele anderen is ie ook bij mij spoorloos verdwenen. heb uhm nog een aantal meter zien vliegen :P.

Daarna zelf iets gefixed (lelijk), zat met metalen beugels vast. Gevolg: metalen beugels doormidden :?

Echt vaag wrom der geen fatsoenlijk spatbordje op een SF kan :(
 
Originally posted by Johann0r
j00 Arjen, bestwel nice hoor :) nu maar ff afwachten wat die 80 cc gaat doen :) en een ander uitlaatje misschien? :P

80 cc resultaten komen binnenkort wel, ga het binnenkort ff met Aralfa testen 8)

En waarvoor een andere uitlaat?
 
Back
Top