Ik reed eerst met 8 gram Rollen met mijn Speedfight 3-4takt , Sym 6-deukjes blok , en nee ,,, zit geen ander CDI in , Scooter is van 2010. dus Geen Euro 3 of 4.Ook bij/op de Speedfight?
Maar ik ben nog nooit zware rollen tegengekomen op een standaard Speedfight met een 4 takt motorblok.
Ik rij op het moment met 9 gram.
Vriend van mij met Sym Jet 14 ook 9 gram.
Ik reed eerst met 8 gram Rollen met mijn Speedfight 3-4takt , Sym 6-deukjes blok , en nee ,,, zit geen ander CDI in , Scooter is van 2010. dus Geen Euro 3 of 4.
Sinds van de week rijd ik nu met 7 gram Rollen , dat ivm Nieuwe achterband , 140-60 13 , zat eerst 130-60 -13 onder .
60% van de breedte van de band , is de hoogte van de Band , dus houd in dat het wiel groter / hoger is geworden.
Daardoor verloor ik Toeren en Topsnelheid, en terug gegaan naar 7 gram Rollen, Met Malossi Multivar met witte drukveer.
Wat zou er standaard in een SF4 met carburateur moeten zitten? Ik ben op zoek naar maximale acceleratie.
Het is er ene van 2015 met carburateur. Daar kan toch geen ECU in zitten? Hooguit een CDI lijkt me....Die Speedfight 4 , die is toch Euro 3 of 4 ? en als ik het goed heb is de boel elektronisch geregeld .
Ik d8 dat er van Dellorto een andere ECU voor beschikbaar is .
ECU Speedfight 4
Naar mijn kennis kan een carburateur natuurlijk nooit met een ECU aangestuurd worden. Dit geld alleen voor injectiemotoren, wat ook logisch is.
aan de Foto`s te zien , ziet dat exact uit als mijn Scooter , dus geen ECS van Dellorto.. maar de ouderwetse CDI, d8 eerst dat dat ECU was ... Mijn Fout .Het is er ene van 2015 met carburateur. Daar kan toch geen ECU in zitten? Hooguit een CDI lijkt me....
Post automatically merged:
Is gewoon een CDI zoals verwacht. Iemand die mij wellicht wat wijzer kan maken over de bedrading? En vooral de omcirkelde losse draden.
Die losse groene draad ben ik benieuwd naar, en waarom er maar 5 draden de CDI ingaan.
Heeft een ontgrensde CDI nut? Hij loopt prima 57 met nog een smalle vario ring ertussen. Ik wil graag MAXIMALE acceleratie behalen. Topsnelheid is niet het doel.
aan de Foto`s te zien , ziet dat exact uit als mijn Scooter , dus geen ECS van Dellorto.. maar de ouderwetse CDI, d8 eerst dat dat ECU was ... Mijn Fout .
(lees je ook op de Auto achterklep ruit Stickers ).
Zit geen lambda in laatste keer dat ik keek. Naar mijn weten exact hetzelfde onderhuids als een SF3 4T dus.
Aangezien het mij niet duidelijk was, de originele rollers zijn 8 gram.
Heb deze besteld. Als de motor stuk loopt lig ik niet wakker van, knoop ik er wel een nieuwe onder of wellicht zelfs 65cc. Feedback komt goed. Lijkt me ook
Die gedachten had ik ook , ... ik ga de Naraku V2 65 CC Cilinder bestellen , indien een Beter advies betreft Cilinder ? laat het weten.