RazerXnitro
Zippiegang
Ha Allen,
Ik heb dus een flink opgefokte speedfight 2 met het volgende probleem;
Ik zit al aan de 5de waterpomp, en ze zijn steeds al na een dag of 2 rijden lek. T lijkt altijd vanuit de keerring te komen lekken.
Die waterpompen zijn 75 euro per stuk(buzzetti) en ik kom er gewoon niet uit.
Setup:
2001 Peugeot verticaal LC carters volledig aangepast(inlaatpoort vergroot, tussenschot verwijderd, cilinder passend gemaakt)
Malossi MHR 70 Team Speed 2 7T Piaggio(met custom ophogingsplaat)
Yasuni C16 uitlaat mina verticaal(soon DDL uitlaat)
Stage6 inlaatset met PWK aansluiting
Stage6 carbon membraan
28mm PWK met powerjet en polini filter
MVT DD binnenrotor op 3.5mm voorontsteking
Polini hi-speed vario 3.5gr rollen
Stage6 lichtgewicht alu voorpoelie zonder starterkrans
Malossi rode drukveer op originele achterpoelies
Polini speedclutch met malossi rode trekveren
Polini speeddrive kevlar vsnaar minarelli horizontaal
Origineel koppelingshuis
Malossi eindvertanding
Rito krukas met polini keerringen en C4 lagers
Malossi naaldlager
Dat en dus een originele peugeot waterpomp. Hij gaat telkens na 2 dagen rijden weer lekken.
Ik heb verschillende geprobeerd, van DMP, Mezoly, buzzetti, maar allemaal zijn ze lek na een aantal dagen. Heb het ook met het originele vliegwiel en ontsteking geprobeerd, maar ook daarbij zijn ze evensnel weer lek.
Ik heb dus een flink opgefokte speedfight 2 met het volgende probleem;
Ik zit al aan de 5de waterpomp, en ze zijn steeds al na een dag of 2 rijden lek. T lijkt altijd vanuit de keerring te komen lekken.
Die waterpompen zijn 75 euro per stuk(buzzetti) en ik kom er gewoon niet uit.
Setup:
2001 Peugeot verticaal LC carters volledig aangepast(inlaatpoort vergroot, tussenschot verwijderd, cilinder passend gemaakt)
Malossi MHR 70 Team Speed 2 7T Piaggio(met custom ophogingsplaat)
Yasuni C16 uitlaat mina verticaal(soon DDL uitlaat)
Stage6 inlaatset met PWK aansluiting
Stage6 carbon membraan
28mm PWK met powerjet en polini filter
MVT DD binnenrotor op 3.5mm voorontsteking
Polini hi-speed vario 3.5gr rollen
Stage6 lichtgewicht alu voorpoelie zonder starterkrans
Malossi rode drukveer op originele achterpoelies
Polini speedclutch met malossi rode trekveren
Polini speeddrive kevlar vsnaar minarelli horizontaal
Origineel koppelingshuis
Malossi eindvertanding
Rito krukas met polini keerringen en C4 lagers
Malossi naaldlager
Dat en dus een originele peugeot waterpomp. Hij gaat telkens na 2 dagen rijden weer lekken.
Ik heb verschillende geprobeerd, van DMP, Mezoly, buzzetti, maar allemaal zijn ze lek na een aantal dagen. Heb het ook met het originele vliegwiel en ontsteking geprobeerd, maar ook daarbij zijn ze evensnel weer lek.