Speedfight 2 LC waterpomp lekkage na vervangen.

Roym98

Member
Allen,

Zojuist heb ik mijn waterpomp van mij speedfight 2 vervangen, omdat deze lekte.
Tot mijn grote verbazing lekt de waterpomp nog steeds. Het druppelt vanaf de onderkant zo naar beneden na een stukje rijden.

Heeft er iemand enig idee? Kan het zijn dat de pomp nog van binnen lekt?
De onderste rand van het 'slakkenhuis' is nat? Lijkt ook niet te horen. Keerringen lek?

Groetjes!
 
Advertisement - register to remove this

Wat bedoel je met vervangen? Kan zijn dat je een andere hebt geplaatst, het kan ook zijn dat je hem gereviseerd hebt. Dit kan helemaal zijn of gedeeltelijk.. Maar als je hem reviseert moet je natuurlijk alle slijtage delen vervangen, anders heeft het geen zin.

Mocht je hem toch gereviseerd hebben, misschien zit er een o-ring niet op ze plaats of is verschoven tijdens montage..
 
Wat bedoel je met vervangen? Kan zijn dat je een andere hebt geplaatst, het kan ook zijn dat je hem gereviseerd hebt. Dit kan helemaal zijn of gedeeltelijk.. Maar als je hem reviseert moet je natuurlijk alle slijtage delen vervangen, anders heeft het geen zin.

Mocht je hem toch gereviseerd hebben, misschien zit er een o-ring niet op ze plaats of is verschoven tijdens montage..
Compleet nieuwe waterpomp gemonteerd!
 
Welk merk? Als het DMP is dan is het logisch dat het al kapot is.. Dat doen hun oliepompjes ook bij 1km gebruik.
Beter voor een originele pomp kijken is beter, weet je zeker dat je kwaliteit koopt.
 
Welk merk? Als het DMP is dan is het logisch dat het al kapot is.. Dat doen hun oliepompjes ook bij 1km gebruik.
Beter voor een originele pomp kijken is beter, weet je zeker dat je kwaliteit koopt.
Dat advies kreeg ik inderdaad al, komt bij zandri vandaan.
 
Back
Top