Oké, op de origineele kappen stond geen liqued cooled of iets, alleen gewoon speedfightKan zomaar zijn dat er origineel een lc blok onder lag.
Oké dus kort gezegd is dit waarschijnlijk vanuit de fabriek zo erop gezet. Mijn uitlaat steunen aan de linkerkant van het blok zijn afgebroken, wou er misschien een ander blok onder zetten. Maar ik ben wel zeker ervan dat het gewoon een speedfight 2 is, of kan dit anders zijnKan ook nog zijn dat de vorige eigenaar een LC kabelboom geplaatst heeft.
Dat is ook het enige verschil want verder is de kabelboom identiek aan de AC versie.
En qua kapdelen maakt het ook niet uit, behalve dan de voorkap.
Heb ook nog even op verschillende (AC) schema's gekeken en daar staat de tempsensor wel in vermeld.
Toevoeging die erbij staat is; only on liquid motor.
Wel alvast makkelijk mocht je in de toekomst besluiten om er een LC van te maken.
Ik zal even kijken wat ik kan vinden ik maak er dan ook even foto's vanOok dat is nogal een zoekwerkje om er achter te kunnen komen...
De 1 & 2 zijn uitgebracht onder div types en allemaal hebben ze een ander typenr: chassis en motorbloknr.
Wat voor cijfers & letters staan er bij jouw op het frame/chassis en het motorblok?
Is dit: VGAS1A... en FB4 voor het blok of, VGAS1B en FL1 voor het blok?
Ik heb ze gevonden!Ook dat is nogal een zoekwerkje om er achter te kunnen komen...
De 1 & 2 zijn uitgebracht onder div types en allemaal hebben ze een ander typenr: chassis en motorbloknr.
Wat voor cijfers & letters staan er bij jouw op het frame/chassis en het motorblok?
Is dit: VGAS1A... en FB4 voor het blok of, VGAS1B en FL1 voor het blok?
De scooter op jouw profielfoto heb ik ook precies dezelfde. Maar het blok op mijn speedfight is dus niet origineel?Mijne is van fabriek af AC geweest en kende maar 1 eigenaar. Bj07 model
De AC of LC modellen kwamen gewoon met een standaard kabelboom ( jaartal afhankelijk cdi etc )
Maar er zat ook gewoon een kabel aan voor de temp sensor.
Alles functioneer ook gewoon als je het aansluit en ombouwt naar LC.
Al zou het alleen de cilinser wezen ( heb ik eerst gedaan )
Of een ander LC DD blok.
( heb ik er nu onder bj05 )
Uiteraard wel dan met een teller unit waar een temp sensor in zit.
Lang verhaal kort, het zit wel snor en is niet raar.
Oké, nu heb ik een ander probleem, mijn carb lekt sinds kort bij dat slangetje achter het luchtfilter, loopt mijn carb over?Kan prima origineel zijn.
Dat kan ik zeggen ( ga er maar van uit )
Maar het is niet vreemd dat je op een AC uitvoering een aansluiting hebt zitten voor een LC blok
Heb de carb laatst voorzien van nieuwe pakkingen en helemaal schoon gemaakt etcKan, of hij zit niet goed dicht.
Zitten maar 2 kleine schroefjes in en een dunne pakking.
Gewoon even los halen goed schoonmaken, kijken of je vlotter ook niet vast zit. Dit kan er ook voor zorgen dat hij overloopt.
Zelfs als de sproeier niet goed aan is gedraait.
( zelf meegemaakt )