RazerXnitro
Zippiegang
Hallo, ik heb dus een speedfight 2 met de volgende setup:
Standaard peugeot watergekoeld cilinder(zo te zien aluminium)
12mm gurtner carburateur(alle luchtfilter begrenzing eruit)
malossi luchtfiltermat in originele box(begrenzingen eruit)
standaard inlaatspruitstuk en membraan
ixil uitlaat(Prop uit de voorbocht)
Originele vario en poeliehelft(varioring en varioplaat eruit)
Dayco vsnaar
8gr rollen
originele koppeling, achterpoelie en drukveer
Ik heb deze scooter sinds kort en ik heb m al gekieteld door alles te ontgrenzen, deze loopt nu op een goeie dag 92 op de teller.
ik rij elke dag ermee door de binnenstad naar mijn werk dus een terugloop is helaas niet echt een optie tenzij er eentje is die echt stil stil is en niet teveel opvalt.. en hoogtoeriger is dan mijn huidige ixil uitlaatje. En ja ik weet het, 92 door de binnenstad doe ik niet, het gaat erom dat ie goed origineel lijkt en klinkt als ik met 50 ermee rijd terwijl ik wel gewoon goed met mijn motorvrienden kan meekomen want die rijden regelmatig 100+ cruise snelheid. Ik moet dus helemaal plat om de 92 te halen, als ik rechtop zit haal ik de 85-88.
Ik zag laatst op een forum voorbijkomen dat een malossi overrange voor minarelli past op een peugeot verticaal blok. mijn vraag is dus, gaat dit enig zin hebben met deze setup?
De scooter begint bij de 70 al flink de toeren in te jagen, waar hij uiteindelijk geen vermogen genoeg meer heeft bij de 92 omdat ie dan dusdanig al veel toeren maakt. Dus zal een overrange hierbij helpen? Dit verlengt toch de variowerking dus meer laagtoeriger rijden op hoge snelheden waar het motortje nog zat vermogen levert? ik wil hem eventueel koppelen met de bijbehorende overrange vario wil deze passen.
Standaard peugeot watergekoeld cilinder(zo te zien aluminium)
12mm gurtner carburateur(alle luchtfilter begrenzing eruit)
malossi luchtfiltermat in originele box(begrenzingen eruit)
standaard inlaatspruitstuk en membraan
ixil uitlaat(Prop uit de voorbocht)
Originele vario en poeliehelft(varioring en varioplaat eruit)
Dayco vsnaar
8gr rollen
originele koppeling, achterpoelie en drukveer
Ik heb deze scooter sinds kort en ik heb m al gekieteld door alles te ontgrenzen, deze loopt nu op een goeie dag 92 op de teller.
ik rij elke dag ermee door de binnenstad naar mijn werk dus een terugloop is helaas niet echt een optie tenzij er eentje is die echt stil stil is en niet teveel opvalt.. en hoogtoeriger is dan mijn huidige ixil uitlaatje. En ja ik weet het, 92 door de binnenstad doe ik niet, het gaat erom dat ie goed origineel lijkt en klinkt als ik met 50 ermee rijd terwijl ik wel gewoon goed met mijn motorvrienden kan meekomen want die rijden regelmatig 100+ cruise snelheid. Ik moet dus helemaal plat om de 92 te halen, als ik rechtop zit haal ik de 85-88.
Ik zag laatst op een forum voorbijkomen dat een malossi overrange voor minarelli past op een peugeot verticaal blok. mijn vraag is dus, gaat dit enig zin hebben met deze setup?
De scooter begint bij de 70 al flink de toeren in te jagen, waar hij uiteindelijk geen vermogen genoeg meer heeft bij de 92 omdat ie dan dusdanig al veel toeren maakt. Dus zal een overrange hierbij helpen? Dit verlengt toch de variowerking dus meer laagtoeriger rijden op hoge snelheden waar het motortje nog zat vermogen levert? ik wil hem eventueel koppelen met de bijbehorende overrange vario wil deze passen.