Speed Rox - Waddinxveen

Thijmen Thnx voor de pics :)

@ Beta-dude; Ja t was idd wel strak, zi eje nog wel @ een volgende meeting :)

@ Erwin, Thnx ;), Jammer van je zuiger, maar komt wel weer goed toch :)..

Verder is er sinds mn laatste update heel veel gebeurd, maar had gewon niet echt de tijd/zin om te updaten..

Zo is er sinds het banken een XSh wig gekomen die bewerkt is door Joost, ook een nieuw spruitje..
Toen kwam joost dus een middagje langs om smane ff te beunen/chillen/beunen/chillen :p en werd er gereden, het rijdt echt ziek gewoon, met dezelfde afstelling als met het banken draait ie nu al 500 RPM meer oid..

sinds dien niet echt meer tijd g ehad om echt goed af te stellen/banken, maar er MOEST er andere vertanding komen, want dit was geen doen, zeker niet met damwoude als vooruitzicht.. DUS kocht ik 13/44 vertanding @ marco, ff laten persen @ Koopmans en branden maar weer..

Tot mn verbazing reed het nog steeds als een idioot, en kwam het nog steedsomhoog met Sprinten.. toen bij damwoude voor het eerst even mn start geoefend op het inrijd stukje en het ging wel al redelijk..

Toen brak het moment van de sprints aan;

Heat 1: 8.4 sec @ 101,xx Km/h
Heat 2: 8.2 sec @ 103,xx Km/h

Redelijk goed al wel dus, alhoewel mn start niet super was ofzo..

Binnekort dus weer ff banken, want er zit nu duidelijk meer in als die 19.3 Pk van de vorige keer..

Filmpjes/foto's komen zsm, en volgende week zondag is meeting Best waar ik uiteraard ook aanwezig ben! :)..

Greetz!
 
I know robin, mjah we warewn al onderweg toen wer dik opeens gebelt door Marcel, '' Ja Lars je bent door! waar de neuk ben je nou! '' :+..

Mjah t was erg tof, ( Arthur, ik heb je naam goed vertegenwoordigd he :*)

Zondag weer meeting best, weert lekker branden dus, en mn tijd proberen te verbeteren, ik denk dat onde de 8 voor mij echt mogelijk is, zeker als ik m nog ff ga afstellen :)
 
Ja haha, je geloofde het eerst niet eens ofzo :p
Vet veel waren door terwijl ze al hadden ingeladen/vertrokken:p
Magoed, mss tot Zondag :W
 
Echt een toffe Rox lars :), je tijden zijn ook wel netjes. Onder de 8 meot wel lukken denk.

Spreek je wel in Best denk ik.
 
Back
Top