Speed Rox - Waddinxveen

Ik heb hem ook eindelijk binnen, en het ziet er goed uit! 9||6

btw. Poster hangt @ men slaapkamerdeur, bij de andere scootin' posters :W
 
Nah ik wil dat heus wel zeggen, maar iig niet in mn topic, Ik heb denk al 7 PM's gehad wat de kleurcode van mn lakken @ kappen zijn 8P.. ja eeeeeuuuuhhhh :X
 
idd niks zeggen anders rijden er binnenkort zo 5 of 6 rond allemaal hetzelfde :X

gewoon mondje dicht houden en hij blijft een uniek pareltje ;) :#
 
Idd..!

Klein updateje, ik verveelde me gister en vadaag, en aangezien het zo mooi weer was, heb ik mn kelk erop geschoven en ben gaan polijsten :p

DSC04082.JPG


Toen vond een maatje het nodig om zich uit te leven op mn buitenkant van mn carb ( vlotter) met korrel 1200 en mn potje belgom :p..

DSC04083.JPG


Blokje ligt nog naar joost, die slet moet ff een nieuw zuigertje halen, zooi monteren, en dan kan er weer gevlamt worden, voor 5 Mei zit ie sowieso weer in elkaar :)

Grietzzzzzzz
 
haha, Cilinder en blok liggen daar, hij werkt het blok en de cilinder nog ff bij, en haalt een nieuw zuigertje, boeie als hij die monteerd? :? 8P
 
Net de scootin gehaald, ziet er echt heel vet uit. Die komt op mn kamer :p

Maar dachten die lui nu echt dat STD(vertanding) een merk was? Zo komt het althans wel over.
 
Ramonrunner said:
Maar dachten die lui nu echt dat STD(vertanding) een merk was? Zo komt het althans wel over.

haha zo kwam het bij mij idd ook over.

je had wel even je binnenrotor/stator kunnen poetsen met ontvetter ofzo ? :rolleyes:
 
Updeetje ;P

Meet the Speed Rox :p..

picserver.jpeg


Zal ik morgen voorzien van een nieuw laklaagje, ditmaal Geel, vind ikw el netter, aangezien dit frame beschadigd is enzo, en hij toch al ver uit elkaar lag,

Van de week komt Joost met mn blokje deze kant op, en beuken we m in elkaar, en dan ASAP weer banken, en hopen op de 21 PK *D
 
Njah ik kan het niet goedkoper vinden al 75 euro, en dat vind ik erg duur eigk, aangezien je het niet eens ziet, spuit ik het wel wat dikker ofzo.. miss gierig :p.. maarja..
 
Back
Top