This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Speed Rox - Waddinxveen

Mjah, is cool, maar dan duurt het weer veel langer, en het moet deze week alweer in alkaar, ik koop gewoon 2 of 3 gele spuitbussen van 7 euro p/s dan ben ik er al tevreden mee

Toch bedankt :*
 
Hahah @ Scootin zat ie net 1 dag in elkaar, zat niet eens overbrenging in, alleen Wingbell, omdat je die door dat gat in mn carterkap ziet
 
Vroegen ze niet of je niet kon starten.
Je leest altijd, het geluid was echt masterlijk bla bla..
 
Ff een boor op de ontsteking en aan het gas lurken maar. Lees je in de scootin: Tering wat is die machine fel. En een toeren dat die draait, niet normaal!

8P
 
, Nee, ik vroeg van te voren nog, moet ik m nog starten, nee dat hoefde niet, het was te koud ( was het ook echt ) en hij moest nog ergen anders foto's gaan nemen...
 
Hehe, Thnx!.. Ik update vanmiddag mn page weer, aangezien er al weer veel vordering in zit .. ( lees; het BRANDT weer 8))
 
Echt een hele mooie rox + reportage Alleen jammer van dat stukje uit de voorkap vrij groot op de pagina Volgens de scootin had je meer dan 23pk Mzzl..
 
[..Martijn..] said:
Echt een hele mooie rox + reportage Alleen jammer van dat stukje uit de voorkap vrij groot op de pagina Volgens de scootin had je meer dan 23pk Mzzl..

koopman pks ja...

ontopic: ziet er erg mooi uit lars!
 
nou lars ik heb filmpjes en pic voor je van damwoude, maar ik kan ze niet voor je uploden :?
moet je ze je stuuren ofzo ?
 
nou lars homo hier heb ik wat voor je


en @ de mac
dit mens werd helemaal gek van ons hoe zou dat komen


en toen konden we het niet laten:+

 
hey die lars vette scooter man was eer om tegen te sprinten neej was wel gezellig shek je wel een keer weer op een andere meeting hey tjoo
 
Heey lars mooie scooter een mooie tijd man, Spreek je de volgende meeting wel weer!
(ben die jonge met die groene rox en die mooie zuiger :S)

mzzzl