This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Speed Rox - Waddinxveen

Vandaag met Thijmen mn blok onde rmn scoote rvandaan gehaald en begonnen met het leegmaken v/h blok.. Dit kwam er al vanaf:







Alleen de krukas zit er nu nog in, maar gaat er deze week ook nog ff uit, dan kan het blok weer richting Joost, voor het Kotteren + Retunen..

En als ik het geld van mn C20 binnen heb, kan ik Marco mn nieuwe zooi laten opsturen
 
Heineken moet er altijd bij..

Enneuuuhh, filmpjes maken gaat nu een beetje lastig he ... Maar die worden natuurlijk weer gemaakt als de Rox weer loopt ..
 
Jeroen, spididebiel :X... post nou is een keer iets wat iets aan dit topic toevoegd, altijd die onzin opmerkingen :X
 
heyz lars ziet er zeker wel mooi uit
maar heb je het geld al binnen ?
khoop het wel dan ken je weer vooruit maar kspreek je
mzzl
 
Nee nog niet binnen, maar dat kan altijd wel een week of 2/3 duren hoorde ik :'(... Veel succes met de C20 iig!
 
Updeetje! 8)

Speed + C21 binnen, tis tegenwoordig niet meer de meest originele setup, maar het knalt natuurlijk wel gigantisch, en da is uiteindelijk toch waar het om draait ..





Morgen de RHQ uit het blokje halen, en dan gaat het naar Joost, voor het kotteren en ''retunen''

Keep you guys informed