Speed Rox - Waddinxveen

Bij mij in de buurt zit een zaakje die superveel skai verkoopt, kan binnenkort wel ff kijken voor je.

Maare je rox blijft te vet :), en met die NRX en speed nog vetter :W
 
Danke Shon,,, ik verveelde me vandaag weer is en d8; laat ik voor de verandering is vette pics maken 8P (MET voorkap :P)

Samen met 2 scooters van maten..

P1010006.JPG


P1010008.JPG


P1010009.JPG


P1010010.JPG


P1010013.JPG


P1010014.JPG


P1010016.JPG


P1010017.JPG


P1010018.JPG


P1010019.JPG


P1010020.JPG


P1010021.JPG


P1010022.JPG


P1010023.JPG


Laatste pics met C20, want hij is er nu onder vandaan, en wordt morgen opgestuurd :)..
 
Rick @ Rox said:
Jo Piemol :rolleyes:

Het was wel weer een lekker nutteloos dagje vlammen he ! 8)
Mja.. de foto's schoppen aardig kont *D


jah was wel nutteloos :P maar wel gezelig he :)

en lars ziet leuk uit ej, ik hoop dat mijn scoot ook beetje opschiet kennen we samu vlamen op meetings :P;)
 
hej niet zeikerig bedoelt maar ga je je voorvork poten nogp olijsten
staat wel zo mooi denk
want hele ding is focking mooi en dan kijk je naar fotow van voorschijf en velg en zie je voorvork poot niet mooi zijn :P
mijn mening
sorrry als ik zeikerig over kom

greetz
 
Damn dit ding is echt te geil,
zag je vlammen @ smp en wij ( ik en paar vrienden) doopte je tot scoot met mooiste geluidje van smp lol
suc6 ermee
 
patie34 said:
hej niet zeikerig bedoelt maar ga je je voorvork poten nogp olijsten
staat wel zo mooi denk
want hele ding is focking mooi en dan kijk je naar fotow van voorschijf en velg en zie je voorvork poot niet mooi zijn :P
mijn mening
sorrry als ik zeikerig over kom

greetz


Komt niet zeikerig over hoor, maar heb er nooit echt zin in... maar als ik mn spped en C21 krijg gaat het blok er onder vandaan, dus strip ik m denk ik gelijk ff helemaal, dus polijst ik idd ook gelijk maar ff m'n voorvork poten :D



FaYaFoX said:
Damn dit ding is echt te geil,
zag je vlammen @ smp en wij ( ik en paar vrienden) doopte je tot scoot met mooiste geluidje van smp lol
suc6 ermee


:D:D :W :*, ik vind m zelf ook wel nice klinken idd :P
 
Back
Top