Speed Rox - Waddinxveen

Sander said:
En nu maar hopen, snel alles klaar te hebben, zodat je relaxt en rustig het seizoen in gaan kan ;)

:D, met jou hulp komt het goed Frits 8)

PTT NRG said:
Speed })

Zal wel weer goedkomen denks met nieuwe setup
Blijf hem zeker volgen,

Ciaoo

:W absoluut, thnx

Joncoman said:
te hard die scootoe van jou man:X

Watte? :? 8P

GROSSIE@aerox said:
yasuni power @ foto's8P maar lekker bezig lars en tov dat je over gaat op speed:P we sprinten volgend jaar wel es8)

oi en suc6

Val jij onder 50/70 cc klasse dan ? :rolleyes: :P :D:D

Hardcore-aerox said:
las igg dat je cill paar keer was vast gelopen
en dat je deze hebt laten hoone maar ik wist nie dat je alu cills ook kon hone

was die zker maar heel zacht aangelope ?

Is niet vastgelopen idd, alleen een lichte warmloper gehad that's it, hij knalt nu iig weer als van ouds of nog wel beter :)
 
Denk het wel, anders zal ie zijn naam wel niet veranderen :). Woont die jongeman op deze sr toevallig niet in gouda ?, want heb hem dan vanmiddag zien rijden :P :

P1010009.JPG
 
Echt vetjes die scoot van jou 8) gister een beetje foto's spammen op msn:P (dat massa gesprekje gistermiddag/avond;) )die paarse SR ziet er ook nice uit btw :W

Greeetz
 
Hey, de titel heb ik samen aangepast mer Speed Runner Waddinxveen, maar Marco ( van XSH ) zou morgen mn zooi al binnen hebben, dus niet al te lang daarna zal ik het ook hebben, van de week ga ik aan de gang met de Rox, kappene r af, en veilig op mn kamer leggen, dan blok eronder vandaan, carters splitsen enzo..

En dan gaat mn blok naar mn fliendje Joost voor het kotteren en re-tunen :).. Cil blijft dus nog ff std!
 
Chris@neorally said:
Denk het wel, anders zal ie zijn naam wel niet veranderen :). Woont die jongeman op deze sr toevallig niet in gouda ?, want heb hem dan vanmiddag zien rijden :P :

*foto*

Nou hij woont in Waddinxveen, maar zit op de GW in Gouda, dus dat kan best dat je m hebt zien rijden :)..
 
Waarom heb ik op Emmen niet tegen dit ding gesprint :X (Of wel :D Beetje te veel runs gemaakt daaro :W )

Lars, ziet er super uit man. Ga je volgend jaar wel weer een paar keer treffen.
 
Danke Shon D.J, en we hebben idd niet gesprint, ik heb ook wel veelgereden idd, alleen eerst onwijs lopen kloten met die achterrem, met Fred..

Komend seizoen treffen we elkaar id wel weer :*
 
Lars. said:
Danke Shon D.J, en we hebben idd niet gesprint, ik heb ook wel veelgereden idd, alleen eerst onwijs lopen kloten met die achterrem, met Fred..

Komend seizoen treffen we elkaar id wel weer :*
4 uur arbeid was dat toch? :X :L
 
Back
Top