Jaspah Nu ook een GC slet.. 8 March 2004 #21 Originally posted by Brandblusser Neem dan meteen een speed Click to expand... :? ik vraag of et na tunen veel scheelt tussen de 2... of iemand er mayb ervaring mee heeft... cross zou handiger zijn omdat ik NA EEN NORMALE ZUIGER ERIN TE DOEN mijn 80mm as kan behouden
Originally posted by Brandblusser Neem dan meteen een speed Click to expand... :? ik vraag of et na tunen veel scheelt tussen de 2... of iemand er mayb ervaring mee heeft... cross zou handiger zijn omdat ik NA EEN NORMALE ZUIGER ERIN TE DOEN mijn 80mm as kan behouden
JohnB ik bedoel maar 8 March 2004 #22 cker geld te veel er bestaat ook nog zoiets als afdraaien , maar je komt over als een behoorlijke kluns met je ik wil een speed of cross , maar deze wil ik max tunen :L
cker geld te veel er bestaat ook nog zoiets als afdraaien , maar je komt over als een behoorlijke kluns met je ik wil een speed of cross , maar deze wil ik max tunen :L
B Brandblusser Banned 8 March 2004 #25 Originally posted by ABT Ik ben het voor het eerst eens met JohnB 8P Click to expand... Dat word oppassen hoor. Goed uitkijken voortaan. (No offence JohnB)
Originally posted by ABT Ik ben het voor het eerst eens met JohnB 8P Click to expand... Dat word oppassen hoor. Goed uitkijken voortaan. (No offence JohnB)
Bas Administrator Staff member 8 March 2004 #26 nu eerst searchen, en als je dan vragen heb kan je een topic openen, waar je onderbouwd uitlegd hoe en wat je precies wil... Dit gaat nergens over, en mensen flame niet zo...
nu eerst searchen, en als je dan vragen heb kan je een topic openen, waar je onderbouwd uitlegd hoe en wat je precies wil... Dit gaat nergens over, en mensen flame niet zo...