Speed/Cross afdraaien..

Ik zei et maybe iets anders dan dat ik bedoelde, spoelers en uitlaat blijven etzelfde maar je timing verandert idd ja.. excuseer
 
Eric , ik had met een brak afgestelde scooter toch ook nog 17 pk ;)
Ik had alleen een cross cilinder met speed zuiger waardoor ik de 5 mm kwijt kreeg.
timing ging volgens mij net wel of net niet 1 graad omhoog.

Misschien heb je er wat aan , misschien niet maar vlammen zal het iig wel doen :)
 
Er is idd verschil, das nu wel duidelijk.
Maar wat ik mij dan weer afvraag...
Hoeveel mensen krijgen hun timing na het monteren van een nieuwe (9 van de 10 keer andere) zuiger weer als daarvoor ;)
 
ik heb ook een vraagje in het gebied van afdraaien van het hemd van de cilinder, ik heb dus MHR speed op minarelli, maar daarvoor moet je of je hemd af laten draaien of je blok uit laten kotteren omdat anders je cilinder niet in je blok past, wat waarschijnlijk al duidelijk was bij jullie, nu heb ik de vraag wat beter is:

cilinder hemd afdraaien (daar heb ik zo me twijfels in want ze hebben dat hemd waarschijnlijk niet voor niets zo dik gemaakt)
of blok uitkotteren (dan moet me blok dus weer uit elkaar :rolleyes: )
 
I-$wiSs said:
ik heb ook een vraagje in het gebied van afdraaien van het hemd van de cilinder, ik heb dus MHR speed op minarelli, maar daarvoor moet je of je hemd af laten draaien of je blok uit laten kotteren omdat anders je cilinder niet in je blok past, wat waarschijnlijk al duidelijk was bij jullie, nu heb ik de vraag wat beter is:

cilinder hemd afdraaien (daar heb ik zo me twijfels in want ze hebben dat hemd waarschijnlijk niet voor niets zo dik gemaakt)
of blok uitkotteren (dan moet me blok dus weer uit elkaar :rolleyes: )

Zijn de meningen over verdeeld en bovendien staat er op een hoop in de search.
 
Dit topic gaat over het afdraaien van de cilinder, niet van het hemd.

Voor jou: als je je blok niet meer uit elkaar wilt halen zou ik het hemd laten afdraaien, mijn voorkeur gaat uit naar kotteren, maar veel zal t niet schelen.
 
Back
Top