This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

speed of cross

Status
Not open for further replies.

Jaspah

Nu ook een GC slet..
ik zit ernstig te twijfelen welke ik zal kiezen voor m'n zip sp... speed of cross

ik wil em max laten tunen, en ik ben benieuwd wat de pro's erover hebben te zeggen. (ik hou namelijk van zekerheid)

alvast bedankt, jasper

ps cross zou gunstiger zijn voor me omdat ik dan geen andere as hoef aan te schaffen.
als het verschill tussen cross en speed tuned niet al te groot is kies ik liever de cross

Als je de rest van je setup ook eens vermeld, want volgens mij is het niet wijs om een cross / speed te gaan kopen, als ik je vraag zo lees...

Wil je em max laten tunen? Dan heb je ook wel een flink toerenjankende uitlaat nodig...

Post eerst maar eens wat je nu hebt, of wat je eronder WILT gaan doen...

officieel wel, maar dat is dus op te lossen met een speed zuiger(wat overigens de timingen wel beinvloed, ook hierover is al een topic geweest)

ja maar in dat topic,en het excel sheet waar ze daarin over praten blijkt dat het verschil minimaal tot nauwlijks is

Originally posted by JohnB
)|

ik wil dit hebben en het meteen tot de max laten tunen.
DAMN

ga fietsen ofzo

offtopic: zit niet altijd iedereen af te zeiken niet iedereen heeft zoveel verstand als jou

als je er weinig tot niks vanaf weet, dan zou ik er niet eens aan beginnen! maar ja koop een cross zou ik zeggen

Originally posted by 187Design
als je er weinig tot niks vanaf weet, dan zou ik er niet eens aan beginnen! maar ja koop een cross zou ik zeggen

zeg jij dan ook niks en plaats argumenten :|

jij voegt nu veel nuttigs toe, ik zeg dat hij voor de cross moet gaan, zodat hij zn 80 as kan behouden.

ach man laat die jongen toch lekker knutselen
hij komt er vanzelf achter dat dit waarsch. te hoog gegrepen is voor m

Ik snap werkelijk niet waarom je nu een speed of een cross koopt terwijl je hem "maximaal" wil laten tunen........

Denk je nu echt dat als een cilinder duurder is dat ie dan beter te tunen is ?

K zou lekker een Athena/ NG nemen......... kan je precies het zelfde laten tunen

Maarja, kzal het wel helemaal verkeerd zien............

uuh mensen, ik gooi natuurlijk een speed zuiger erin... ik kom niet uit een ei rollen :|

zeik me voortaan niet meteen zo af

Status
Not open for further replies.