This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

speed & design

JohanV

Varkenshok Tuning
is er nog iemand naar speed & design geweest? ik ben er vandaaag geweest en het viel eigenlijk wel zwaar tegen. die lelijke supra was er ook van the fast en furious. Verder nog wat gti tjes enzo. wat engelse auto's. tankdopstickers/powerfilters/nepdempertjes en andere golf gti rotzooi. dat was het wel zo'n beetje.
 
Mijn oto staat er ook op de KNAF stand, en mensen die willen meeten, zondag middag ben ik daar ook waarschijnlijk.
 
ik ben een keer op die speed & design geweest, nou, noooooooit meer, wat hun daar design noemen is voor van die sjonnies in gti tjes enzow, :r en de speed daar is een andere uitlaat onder je rammelbak......... valt echt tegen :|
 
mja ben ook al is naar speed@design geweest vond t ook niet echt fantastisch maar dit jaar MOET ik ik moet studiepunt hebbe

ben trouwens gister naar Essen geweest motorshow, lopen veel lekkere chicks rond bij die stands daar verder was t ook wel kick met autogebeuren Ralf Schumacher was der enzo, patrick huisman, bernd schneider, en volgens me klasgenoot was toekomstig f1 piloot Jimy Ringelberg der ook :S
 

Idd veel chix, en was wel koel.

Alleen jammer:
-dat op elke slappe tuningsstand een super originele GOLF stond :|
-Dat er onwijs vele bodykits waren die gewoon TE gruwelijk waren
-dat heel veel bodykits er maar los opgekwakt zijn en niet eens mooi gepsoten.

Verder wel geinig en toch een hoop vette studiemodellen gezien, like de op de IS200 gebaseerde 430 TTE Supercharged van lexus: 404pk en 600nm
of de yaris Turbo, MR2 V6, Yaris TTE Supercharged, Celica Turbo etc. oftewel: toyota was goed bezig

maar het was zeker die 29 dm waard (al was alleen het voluit blazen over de autobahn al vet )
 
heb iemand nog een kaartje van S@E voor mij (die al gebruikt is ofcvourse) en zou die zo vriendelijk willen zijn mij die op te sturen heb ik weer studiepunt , oh ja alle kaartjes zijn welkom moet alleen niet van afgelopen vrijdag zijn

BVD
 
Re: MIJN S&D PiCZ

Originally posted by docta-ex
ik ben dur ook geweest en heb een paar pics gemacht
[

hehe, wel leuke sjonnie dingen [die gele golf bijv.:r]...alleen de kwali laat te wensen over! ik vind alleen de ferrari wel vetjes...
 
he als echt iemand z'n kaartje nog heb en hij doet der nix mee, zou die m dan aljeblieft naar mij willen opsturen, ik stuur dan wel eerst een envelopp met postzegel derin ofzo, en dat je hem dan opstuurt, ik moet die studiepunt hebbe
 

ja je moet gewoon zelf daar naar toe gaan he
 
Originally posted by Alvabrain


ja je moet gewoon zelf daar naar toe gaan he

ik zeg toch als iemand der heen is geweest :| enne als iedereen zegt dat t geen reet aan is, en nog wat redenen maar die weet jij ook wel |(