This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Speed&Design

auto's die standaard vet zijn zijn vetter dan auto's die uitgebouwt moeten worden om vet te zijn 8P

en ik hou ook van jou bart :love:
 
Ik ga er ook heeen...
Audi Heerssct heb zelf bijna alle magazines van Audi Scene
staan ckers wel vette bakken in de vetste Audi die erin stond is zon oranje met NOS als ik scanner had,had ik em wel ff geupped
 
Originally posted by Glenn
geen Supra ? :S

Nope, maar vind je het onderdehand niet een beetje saai worden als hij er steeds weer zou staan, ik heb hem nu toch wel gezien...
Verder vond ik het wel weer grappig, niet extreem leuk ofzow, ik ben nog naar alle speed beurzen geweest dit jaar maar dan zie je steeds hetzelfde he

btw demo pickup van kicker was echt :W :~
 
Originally posted by zip#19
Nope, maar vind je het onderdehand niet een beetje saai worden als hij er steeds weer zou staan

ik echt niet heb ong 300 foto's van de supra ... ben helemaal verkocht van die auto ziek he ?
 
In die corrado zit ga geen motor. Viel me eigelijk al gelijk op dat er geen uitlaat onder zat. En de achter remschijven zaten geen klauwen op. Voor de rest een mooi auto'tje. Zat een gs60 16 klepper in. Komt nu een motor in die ook in een audi TT zit.
Speed&Design was niet echt super. Veel honda'tjes, had minder gemogen en veel van die neon lampen. Leek wel een kermis. Maarja.. Ik heb me gister vermaakt.
 
pics 29nov

Het was leuk om er een keer geweest te zijn, tering 14 EUR voor een kaartje dat valt ff tegen en het was inderdaad niet zo groot. Volgend jaar dan maar Essen een keertje kijken.

Greetzz DAW
 
Originally posted by DAW
pics 29nov

Het was leuk om er een keer geweest te zijn, tering 14 EUR voor een kaartje dat valt ff tegen en het was inderdaad niet zo groot. Volgend jaar dan maar Essen een keertje kijken.

Greetzz DAW

Die witte limo op die foto's...
Daar hebbik er gister 2 van zien rijden!!! Dat was tussen Woerden en R'dam.

Ennuh zie ik daar de MG X-power?????

<edit>Hmz, neej ik kijk scheel </edit>
 
Last edited:
me gaat donderdag naar esse en zondag was ik naar speed en design geweest. ff een openlucht filter mee genomen voorme auto heb echt zin in esse
 
Essen was overigens prima in orde

- niet te druk op dinsdag, was [inclusief stilstaan, onbijten, parkeren] 1,5 reizen, ongeveer 100 km afgelegd nett0 op de heenweg...
- veel Duitste auto's, het stikte van de Mercedes/BMW/Audi/Volkswagen-dingen, weinig Japanners gezien, en als er 1 stond, was hij zelfs mooi
- de grote merken waren aanwezig, vooral Brabus had een meesterlijke stand, met enorm prijzige Mercedes-modellen, allemaal in stijlvol zwart, met leuke topmodeltjes [612 pk, en op de kop af 1.000 Nm koppel ]
- Lorinser, AC Schnitzer, Steinmetz enzovoort hadden allemaal stuk voor stuk mooie stands met splinternieuwe, netjes uitgebouwde auto's...
- Grootst gespotte velgmaat; 24" voor SUV's 8P
- Een Lego-autootje, schaal 1:1... Die formule 1 wagen! Klinkt kinderachtig, maar ding was echt meesterlijk
- Van 10:45 tot 16:45 rondgelopen, en me de hele tijd prima vermaakt...
- Genoeg vervangingspul voor de liefhebber, voor een mooie prijs [lichtunits, ongespoten spoilers, knipperlichten, versnellingspookknoppen etc.]
- Audio-gedeelte vond ik tegenvallen, grootste "stand" was BoomTown, een soort plaatselijk magazijn vol twijfelachtige merken en dito prijzen... dit kon beter mijns inziens

Verder zeer geslaagde dag, ga volgend jaar denk ik weer