Essen was overigens prima in orde
- niet te druk op dinsdag, was [inclusief stilstaan, onbijten, parkeren] 1,5 reizen, ongeveer 100 km afgelegd nett0 op de heenweg...
- veel Duitste auto's, het stikte van de Mercedes/BMW/Audi/Volkswagen-dingen, weinig Japanners gezien, en als er 1 stond, was hij zelfs mooi
- de grote merken waren aanwezig, vooral Brabus had een meesterlijke stand, met enorm prijzige Mercedes-modellen, allemaal in stijlvol zwart, met leuke topmodeltjes [612 pk, en op de kop af 1.000 Nm koppel
]
- Lorinser, AC Schnitzer, Steinmetz enzovoort hadden allemaal stuk voor stuk mooie stands met splinternieuwe, netjes uitgebouwde auto's...
- Grootst gespotte velgmaat; 24" voor SUV's 8P
- Een Lego-autootje, schaal 1:1... Die formule 1 wagen! Klinkt kinderachtig, maar ding was echt meesterlijk
- Van 10:45 tot 16:45 rondgelopen, en me de hele tijd prima vermaakt...
- Genoeg vervangingspul voor de liefhebber, voor een mooie prijs [lichtunits, ongespoten spoilers, knipperlichten, versnellingspookknoppen etc.]
- Audio-gedeelte vond ik tegenvallen, grootste "stand" was BoomTown, een soort plaatselijk magazijn vol twijfelachtige merken en dito prijzen... dit kon beter mijns inziens
Verder zeer geslaagde dag, ga volgend jaar denk ik weer