Speed&Design

Rick

Well-Known Member
Ik me nog kan herinneren dat er vorig jaar vrij veel mensen naar Speed&Design zijn geweest vraag ik me nu af of jullie dit jaar weer gaan. Zoals jullie weten is het van donderdag tot en met zondag.
Ik denk dat ik nu op de vrijdag ga. Aangezien ik vorig jaar beter niet in het weekend i.v.m de drukte die er was. We gaan weer met de auto, omdat je onderweg veel leuke (uitgebouwde) auto's tegen komt.
 
Advertisement - register to remove this

Ik ben ook weer present, weer naar de jaarbeurs dus gelijk ff een nieuwe digicam testen... :)

Dit wordt mn eerste speed & design beurs en ik weet niet wat ik kan verwachten dus dat is natuurlijk ook wel leuk.

Greetzz DAW
 
Ik vind de essense ( ? ) motorshow toch wel een stuk beter dan Speed & Design.Dat S&D is echt elk jaar precies het zelfde.Essen voor mij dus wel :).
 
Hmm essen in Deutschland? Ten zuiden van Gelsenkirchen? Das ongeveer een uur en een kwartier riden vanaf, ff kijken of het wat is.
 
Hmmmmmm........wordt al weer knap onoverzichtelijke topic.
Als er nog mensen willen meeten @ Speed & Design of Essen zal er ff lijstje moeten worden gemaakt.

Ik ga dus iig zaterdag naar S&D en zondag naar Essen (Zondag de 1e)
 
Speed & Design is kut, één keer geweest, nooit meer, wat een sjonnenbakken staan daar toch zeg, en dan ook al die smerige frutseltjes :r
 
Back
Top