This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Speed&Design 2003

Originally posted by Jorioz Mc3
die gast met die auto met wit/blau interieur is egt kansloos bezig met al die speakers:|
wtf heb je eraan, set gruwlijke speakers ok maar dit slaat echt nergens op8P

waarschijnlijk is het een promotie auto, voor alpine.....en promo auto's moeten opvallen, en dat doe je op deze manier, of je het nou mooi vindt of niet, het blijft je vaak wel bij! Of van hey wat vet, of van damn te gaar! Ze proppen zo'n beetje de halve collectie in die wagen en laten gewoon zien hoe extreem het kan!....Marketinggggggg!

Ik zou op dat onderwerp wel redelijk diep in kunnen gaan in het daarvoor bedoelde topic! Mja geen zin in!
 

Klopt, hij is van Alpine. Het is een Honda Civic. Foto's zal ik nog ff wat aan doen
 
Last edited:
Lol kben vandaag ook geweest en twas allemaal super !
Haha kom ik daar bi jde uitgang krijg je 1 of ander tijdschrift zegt
dat mens: Kijk ook ff 8erop ik kijken staat er : Anouk 0652....... Ik
wtf ? Wel bellen he zegt ze! zoiets hebbik nog nooit
meegemaakt haha. Dus en een goede beurs + een tel nummer kan niet beter toch ? haha
 

Was zeker de Passie??? })
 

dat had ze er ff snel opgeschreven ofzo? :?
 
Ja ik weet ut verder ook niet.. We stonden al een tijdje voor de uitgang te wachten op iemand... dus mischien had ze me al zien staan ofzo
 
Jah die !
meisje helemaal aan de rechterkant als je eruit loopt zeg maar..
Maja wel weer een beetje egostrelend
iemand nog pics van die dame ?
 
Originally posted by Black-Ark
Jah die !
meisje helemaal aan de rechterkant als je eruit loopt zeg maar..
Maja wel weer een beetje egostrelend
iemand nog pics van die dame ?

Ja, ze wisselen denk weleens van plaats. Maar het zijn dus die in blauwe Jaarbeurs pakjes hew? Die waren echtwel :~ Misschien heb ik er nog foto's van