This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Speed&Design 2003

Vrijdag HCC (voor degene die et boeit), Zaterdag MotoRai, Zondag S&D en volgende week met de waggie naar Essen..

das pas een drukke week
 
Yesch, ik ga zondag derheen Heb zowiezo twee gratis kaartjes gewonnen via de site van Honda Kom zowiezo altijd met leuke stuff thuis... car-audio enzo vind ik opper, je bounzt echt helemaal wous Mjah hopen dat er dit jaar auto's staan uit 2fast2furious, zoals 2 jaar geleden de supra uit tfatf :~
 
Originally posted by SendaSM
Zondag gaat ik wsk.

Goeie tip om die kaartjes vantevoren te halen :!

Nog een tip: Ga doordeweeks Ik ga morgen (Donderdag) omdat het dan stukken rustiger is dan in het weekend
 
Originally posted by JC~F15
wordt het zoveel drukker dan vorig jaar dan? of lees ik hier ergens overheen?

Je leest ergens overheen In m'n startpost zei ik dat het slim is om van tevoren kaartjes te halen zodat je in de Jaarbeurs niet meer naar de kassa hoeft, omdat daar altijd een giga lange rij voor staat. Als je al kaartjes hebt kun je gewoon zo naar binnen
 
Vandaag (Donderdag) geweest. Het was best leuk opzich. Heb best veel foto's gemaakt die ik zometeen ff upload. Het was heerlijk rustig dus kon overal goed bij komen.
 
ik gaat morgen (vrijdag) als de meeste dit lezen vandaag dus
ik ga onderkoffer. nu maar hopen dat niemand een closeup pic gemaakt heeft @ een of andere meeting
 
die gast met die auto met wit/blau interieur is egt kansloos bezig met al die speakers:|
wtf heb je eraan, set gruwlijke speakers ok maar dit slaat echt nergens op8P
 
Originally posted by Jorioz Mc3
die gast met die auto met wit/blau interieur is egt kansloos bezig met al die speakers:|
wtf heb je eraan, set gruwlijke speakers ok maar dit slaat echt nergens op8P

Dat moet je begrijpen :|..

Ik ga btw zondag, maar weet iemand waar je van te voren kaartjes kan halen?
 
Die interieur vind ik echt aso lelijk gewoon ik bedoel van je kan het ook mooi maken, ipv verneuken....
Lijkt net een complete spaceship....
Veelste druk.