This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Speed&Design 2003

Vince

Senior Master
Speed & Design 2003
De sportiefste autobeurs nieuwe stijl. De 11e editie van Speed & Design belooft deze keer wel een heel bijzonder evenement te worden. (ben benieuwd 8))



Donderdag 27 november-------14:00 - 22:00
Vrijdag 28 november------------14:00 - 22:00
Zaterdag 29 november---------10:00 - 18:00
Zondag 30 november-----------10:00 - 18:00

De 11 e editie van de sportiefste autobeurs biedt dit jaar de liefhebbers een compleet en diepgaand overzicht van alle noviteiten op het gebied van in-car entertainment, motor tuning & body styling.

Traditioneel is Speed & Design ook de afsluiter van het nationale autosportseizoen. De heren Albers, Bleekemolen, Coronel, Lammers, onder vele anderen, vertegenwoordigen Neêrlands racetrots op de race & rally paviljoens. Ter gelegenheid van het vijftigjarig jubileum van de NAV zullen vele Nederlandse coureurs en hun racebolides op Speed & Design 2003 aanwezig zijn. In de Race Arena zullen demo’s van de diverse nationale en internationale raceklassen zorgen voor ‘live’ spektakel met het nodige geluid, geur en kleur.




Ook zal het 'Classic Team Lotus' aanwezig zijn

Link naar de officiele site: http://www.speed-design.nl/pages/

----------------------------------------------------------------------------

Ik heb vandaag alvast kaartjes gehaald bij VVV, groot voordeel is dat je dan gelijk door kan lopen naar binnen bij de Jaarbeurs. Donderdag ga ik

Wie gaan er ook allemaal en wat verwachten jullie?
 
Last edited:
Originally posted by Joene
wat kosten de kaartjes?

Ik had 'm voor 12,50 d8 ik. Mens van de VVV gaf ANWB korting })

Opzich best waar voor je geld, kom altijd met leuke foto's en spullen thuis.
 
Originally posted by Stealth-EVO50
Ik had 'm voor 12,50 d8 ik. Mens van de VVV gaf ANWB korting })

Opzich best waar voor je geld, kom altijd met leuke foto's en spullen thuis.

hier op de hts-autotechniek 8 euro, morge dan maar ff halen 8)
 
mja ga waarschijnlijk niet worden steeds slechtere beurzen en zijn vaak dezelfde auto's.
het is wel leuk ofzo maar niet echt zn geld meer waard. ben trouwens al in zwolle geweest.
 
Originally posted by speedmember
mja ga waarschijnlijk niet worden steeds slechtere beurzen en zijn vaak dezelfde auto's.
het is wel leuk ofzo maar niet echt zn geld meer waard. ben trouwens al in zwolle geweest.

Volgens de organisatie is het in nieuwe stijl, nu is er bijvoorbeeld het LOTUS team. Ben wel benieuwd
 
Originally posted by Jeroen
Liewie wat denk je zelf ..

Golf = vr6 dus..

Btw. Arkje: explain? Heb jij een r32 :?

Er was al langer een Skyline R32.

Later dacht VW dus ori te zijn door hetzelfde aanduiding te gebruiken

Dat is dus de link tussen Golf en Skyline...
 
Originally posted by speedfreakz
Bagger Golf dinges???:| r32 is zonder twijfel de bruutste "GOLF" die er is!!!

In vergelijking tot Skyline is een Golf zeker een bagger kar 8) Een Golf blijft een saaie vierkante bak
 
Originally posted by speedfreakz
Tsja ivt Skyline wel ja...:|

Dat zeg ik

Maar ik ben ook geen Duitse auto liefhebber 8) De Rallyauto's en Demonstraties vind ik echt super tov, dat geluid van zo'n Lancer in die hal :W. Verder ook vooral de motorische tuning, altijd weer erg leuke dingen te zien. RX7 vorig jaar vond ik ook zeer bruut.
 
Originally posted by Stealth-EVO50
een saaie vierkante bak

Volgens mij typeer jij nu precies een Skyline voor veel mensen (als hij niet zoveel vermogen had gehad)

Zo'n beurs kan leuk zijn, maar niet als 75% audio shit is wat me geen aarsch boeit.
 
Originally posted by Jeroen
Volgens mij typeer jij nu precies een Skyline voor veel mensen (als hij niet zoveel vermogen had gehad)

Zo'n beurs kan leuk zijn, maar niet als 75% audio shit is wat me geen aarsch boeit.

Maar als je eens kijkt naar de evoluatie van de golf, bij iedere nieuwe versie lijk ie toch weer erg veel op de oude. Skyline is ook niet m'n favoriete kar, dat is de Supra 8) Zou tof zijn als er eens eentje staat @ Speed&Design deze keer.