JasperT TTE 19 June 2006 #62 Terrox said: Gefeliciteerd :* Click to expand... OMG hoelang kijk jij naar een foto:+ veder zeer mooie sr, paars en wit doen vet
Terrox said: Gefeliciteerd :* Click to expand... OMG hoelang kijk jij naar een foto:+ veder zeer mooie sr, paars en wit doen vet
Speed*BasZ Registered f*cker 29 June 2006 #63 Vandaag leuk carbje gekocht Spullen zijn bijna klaar bij 3br,..dus volgende week is het blazen..
Snappie wintertijd 29 June 2006 #64 leuk project hoop voor je dat je spullen goed terug komen van 3BR, kheb namelijk al een aantal keer werk van hun gezien en dat was nou niet helemaal super gedaan.. ben benieuwd wanneer de boel gaat rijden suc6 verders!
leuk project hoop voor je dat je spullen goed terug komen van 3BR, kheb namelijk al een aantal keer werk van hun gezien en dat was nou niet helemaal super gedaan.. ben benieuwd wanneer de boel gaat rijden suc6 verders!
Speed*BasZ Registered f*cker 13 July 2006 #66 Jaaaah,..ik heb me cilinder en blok terug,..alleen die klote foto‘s werken niet Ziet er netjes uit en ik doe er alles aan om die foto‘s erop te krijgen..
Jaaaah,..ik heb me cilinder en blok terug,..alleen die klote foto‘s werken niet Ziet er netjes uit en ik doe er alles aan om die foto‘s erop te krijgen..
Plantje Retired :P 14 July 2006 #68 leuk spul... ben benieuwd hoe et loopt... tis alleen geen echte keihin .. succes ermee !
Speed*BasZ Registered f*cker 14 July 2006 #69 Cilinder terug van 3br. Blokje. Met ze alle, met ze alle. Blok, krukas, cilinder.
Speed*BasZ Registered f*cker 15 July 2006 #72 Vandaag krukasje geplaatst ,..en carb erop gezet etc. etc. Ik hoop van de week te kunnen gaan rijden als alles mee zit
Vandaag krukasje geplaatst ,..en carb erop gezet etc. etc. Ik hoop van de week te kunnen gaan rijden als alles mee zit
Speed*BasZ Registered f*cker 16 July 2006 #73 Blokje eronder Cilinder en blok Mooie foto van achteren. Met name de achterveer vind ik erg mooi.
Speed*BasZ Registered f*cker 19 July 2006 #77 Joost@aerox said: En brand ie al? :W Click to expand... Nee joost,..nog niet...ik moet nog een uitlaatje hebben. En nog wat kleine dingetjes
Joost@aerox said: En brand ie al? :W Click to expand... Nee joost,..nog niet...ik moet nog een uitlaatje hebben. En nog wat kleine dingetjes
Thomas Senior Member 19 July 2006 #78 brute shit Zeker knallen op de woonboulevard? }) Enne zo te zien woon je vlakbij stefan, die had vroeger een peugeot scooter
brute shit Zeker knallen op de woonboulevard? }) Enne zo te zien woon je vlakbij stefan, die had vroeger een peugeot scooter
Speed*BasZ Registered f*cker 20 July 2006 #79 Thomas said: brute shit Zeker knallen op de woonboulevard? }) Enne zo te zien woon je vlakbij stefan, die had vroeger een peugeot scooter Click to expand... Jaja,..dat is een buurjongen van me,.. die gele zenith toch??
Thomas said: brute shit Zeker knallen op de woonboulevard? }) Enne zo te zien woon je vlakbij stefan, die had vroeger een peugeot scooter Click to expand... Jaja,..dat is een buurjongen van me,.. die gele zenith toch??
Speed*BasZ Registered f*cker 20 July 2006 #80 Me vorige achter veer is lek,..ik had er mee gegooid toen ik boos was. Dus maar ff een nieuwe gekocht,..de stugste die er was en ook nog is hoog.
Me vorige achter veer is lek,..ik had er mee gegooid toen ik boos was. Dus maar ff een nieuwe gekocht,..de stugste die er was en ook nog is hoog.