Speed 06 met cross zuiger

Status
Not open for further replies.
Moguh,..
mijn blok is gestraald zoals jullie weten, maar die gozer die uhm gestraald heeft heeft de lagers mee genomen,..dus lagers van je vertanding eruit HELP hoe moet dat, ik had dus erge ruzie met mijn blok, ben ongeveer een uur per lager bezig geweest om hem eruit te hakken, zagen, slijpen, trappen.
Maarja het is tog gelukt:D

DE UITLAAT> die is gescheurd, zer zeggen dat het een montagefout van mij was.
Metaal holland (profesioneel bedrijf in lassen, en controleerd bedrijven of ze het goed doen) zegt dat het een fabrieksfout is, niet goed gewalst.
Nou ja,..we proberen het uit te vechten,.jullie horen het wel.

Nou, kijken wat ze gaan doen als ze de reactie van metaal holland zien.
We zien het wel.

Blokje tot nu toe.

Last edited:
SAaaa,..manuuweh

Kheb ff niks gedaan,..ja kapjes op me scooter gezet en een paar stickers erop geplakt,.ziet er wel dik uit.

Hier zie je de sticker niet zo goed maar hij zit er wel.

Gister was der rollenbank,.:D:D,..en toen lette de politie even niet goed op,..
dus nu hangt dit op me kamer deur.

da mazzel.

Zo tijdje niks van me laten horen,..
gister werd ik weer niet vrolijk,..laatste lesdag en ik ging met een runner (geleend van een maat)naar school,..pro race etc.

Dus ik in de pauze lekker rondtuffen,...zonder helm. kom ik het schoolplein op gereden en zie daar tot mijn verbazing een voertuig staan die ik liever niet zie staan.
Dus grote paniek,..700 leerlingen op het schoolplein,..allemaal om die auto heen.
Agentjes vonden het te druk dus we werden uitgenodigd voor een gesprek in de auto.

Conclusie : - IK ben bekent op school:D niet dat wat uitmaakte want het was de laatste lesdag,..boete voor zonder helm, boete voor geen verzekering. minimaal 150 euro.

Dus,..dat wordt ff werken voor de overheid, en die cilinder moet langer wachtern:(

Je bent best wel een beetje erg dom om zonder helm bij je school, op een geleende scooter met een redelijke setup te gaan rijden :).

Speed*BasZ said:
Dus,..dat wordt ff werken voor de overheid, en die cilinder moet langer wachtern:(

Tja... Denk dat je hiero niet heel veel medeleven krijgt:D. Ik zal mijn mening dan ook maar voor me houden:X

En mijn tip is best voor de hand liggend: Koop een goedkoop tweede scootertje voor school. Of.... Ontvouw je vouwfiets;).

Succes met project verder:)

Achja :P ik hou ook mijn mening maar voor me,kort gezegt;
"boontje komt om zijn loontje" 8P
Wees trouwens blij dat ze de runner van je maat niet hebben ingenomen.
Wel een toffe Sr:) paars met wit is gewoon vet.

Sven

zzoowww,..eindelijk mijn cilinder binnen:D:D:D

wat een zooitje op dat bureau.

Nog een pic. van hoe die nu is,..broertje heeft nou een airsal 70cc vlinderpoort.

De cilinder en het blok worden nog deze 2 weken weggebracht naar 3br.

P1010200.jpg

Gefeliciteerd :*

Status
Not open for further replies.
Back