Speed*BasZ
Registered f*cker
<update 5 april 2006>
Nu zal ik is maar beginnen met mijn nieuwe project
De setup wordt als volgt.
-Malossi speed 7t (Cross zuiger)
-Malossi speed 2006 uitlaat
-Malossi rhq 85mm
-Malossi binnenrotor met eprom
-Malossi overrange
-Malossi delta clutch +koppelingshuis.
Verder breng ik het blok vandaag weg(5april).
Als ik alles onderdelen heb dan wandel ik even naar 3br, die even alle onnodigen stukken aluminium weghakken.
Het niet zo leuke verhaal is dat mijn speed 2006 uitlaat is gescheurd,..ik dus trug naar de dealer,.die zouden hem opsturen naar hoofddorp(importeur malossi)
Dus 3 weken gewacht, en daar was hij, met het bericht dat hij verkeerd was gemonteer,..ik nog daar op een computer laten zien dat ik het precies had gedaan als op de foto‘s,.maar ze wilde hem niet vergoedde,. dus nu wordt hij door een maat van me gerepareed.
Mijn uitlaat in betere tijden
Door diezelfde maat wordt ook mijn halfpoulie afgedraait ThanX lee.
Mijn krukas heb ik gister binnen gekregen
De rhq 85mm
Mijn ‘‘nieuwe’’ blok heb ik ook uit elkaar gesloopt.
Zo zag die eruit met uitlaat
Hier nog een filmpje met pro race,..ik rij net weg.
http://s48.yousendit.com/d.aspx?id=1JIMQAL5F0SBV1MB3T1BZF9Q80
Ik vind ook dat ik een stale buis i.p.v van zown stuk veer moet hebben
Het geheel moet er ongeveer zo uitzien
oe, je kan het amper lezen,.. hij moet dus +/- 35 cm lang worden,..de ophangpunten van me blok en frame worden van de vorige veer afgehaald
Er zijn plannen om Area vering op mijn SR te monteren, maar daar moet ik nog verder over navragen.
<Update 9 april 2006>
Hiep hoi,.mijn cilinder is binnen,..
ALLEEN die boerensokken hebben die cross zuiger nog niet binnen,..ik balen als een stekker,.en die zuiger hebben ze pas volgende week binnen.
Ik heb mijn rechtercarterhelft gezien en ziet er toppie uit,..ook mijn carterkap is gestraald en ziet er ook goed uit.
Vandaag meetingkje geweest, was leuk en winderig, meneer de agent nodigde zichzelf ook uit.
Volgende week hoop ik mijn zuiger over de toonbank zien te gaan.
Speed cilinder heb ik nog niet in mijn bezit, ik neem die pas mee als de zuiger is geleverd
OWJAH,.heeft iemand hier ervaring met de voor vering van een SR want ik wil die ff een paar meter inkortten,.zodat ik minder wheellies maak.
Kweet niet of dit helpt maar dat weet ik pas als ik het geprobeerd heb
Nouja,..de groeten aan iedereen.
Nu zal ik is maar beginnen met mijn nieuwe project
De setup wordt als volgt.
-Malossi speed 7t (Cross zuiger)
-Malossi speed 2006 uitlaat
-Malossi rhq 85mm
-Malossi binnenrotor met eprom
-Malossi overrange
-Malossi delta clutch +koppelingshuis.
Verder breng ik het blok vandaag weg(5april).
Als ik alles onderdelen heb dan wandel ik even naar 3br, die even alle onnodigen stukken aluminium weghakken.
Het niet zo leuke verhaal is dat mijn speed 2006 uitlaat is gescheurd,..ik dus trug naar de dealer,.die zouden hem opsturen naar hoofddorp(importeur malossi)
Dus 3 weken gewacht, en daar was hij, met het bericht dat hij verkeerd was gemonteer,..ik nog daar op een computer laten zien dat ik het precies had gedaan als op de foto‘s,.maar ze wilde hem niet vergoedde,. dus nu wordt hij door een maat van me gerepareed.
Mijn uitlaat in betere tijden
Door diezelfde maat wordt ook mijn halfpoulie afgedraait
Mijn krukas heb ik gister binnen gekregen
De rhq 85mm
Mijn ‘‘nieuwe’’ blok heb ik ook uit elkaar gesloopt.
Zo zag die eruit met uitlaat
Hier nog een filmpje met pro race,..ik rij net weg.
http://s48.yousendit.com/d.aspx?id=1JIMQAL5F0SBV1MB3T1BZF9Q80
Ik vind ook dat ik een stale buis i.p.v van zown stuk veer moet hebben
Het geheel moet er ongeveer zo uitzien
oe, je kan het amper lezen,.. hij moet dus +/- 35 cm lang worden,..de ophangpunten van me blok en frame worden van de vorige veer afgehaald
Er zijn plannen om Area vering op mijn SR te monteren, maar daar moet ik nog verder over navragen.
<Update 9 april 2006>
Hiep hoi,.mijn cilinder is binnen,..
ALLEEN die boerensokken hebben die cross zuiger nog niet binnen,..ik balen als een stekker,.en die zuiger hebben ze pas volgende week binnen.
Ik heb mijn rechtercarterhelft gezien en ziet er toppie uit,..ook mijn carterkap is gestraald en ziet er ook goed uit.
Vandaag meetingkje geweest, was leuk en winderig, meneer de agent nodigde zichzelf ook uit.
Volgende week hoop ik mijn zuiger over de toonbank zien te gaan.
Speed cilinder heb ik nog niet in mijn bezit, ik neem die pas mee als de zuiger is geleverd
OWJAH,.heeft iemand hier ervaring met de voor vering van een SR want ik wil die ff een paar meter inkortten,.zodat ik minder wheellies maak.
Kweet niet of dit helpt maar dat weet ik pas als ik het geprobeerd heb
Nouja,..de groeten aan iedereen.
Last edited: