This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Special Scoot @ Nieuwe scootin :P

Nah.. ik vind het op zich ook wel leuk verzonnen ofzo. Maar inderdaad ook die kleuren, maar daar heb je fotosoep voor he.
In het paars met lichtblauw ziet hij er nog best grappig uit
Alleen voor mijn smaak is hij ook veel te open, beter wat meer kappen...

Hmm, vind m eigenlijk nog best leuk apart ook Maar ik vind dat aeroxkapje voorop wel lelijk, en de kleuren zijn ook :r. Ff parelmoer spuiten icm met wit ofzo, dan issie wel mooi

Pffffffffff aan de meeste reacties hier te lezen wordt creativeit niet erg hoog gewaardeerd.

Ik vind dit ding namelijk meesterlijk !!

Eindelijk eens iemand die eens echt wat anders maakt dan andere en niet gewoon een nrg pakt, deze zwart spuit met witte velgen, wat onderdelen er onder knalt en dan durft te beweren dat ie speciaal is !

Originally posted by mvanwinsen5
deze is echt ZWAAR EN ZWAAR LELIJK !!!! mijn scoot heeft er ook in gestaan (dec 2002) de scary rox vinden jullie die wel VET??

Nog lelijker

Mja, jammer dat je alleen graag een groot EGO gehalte hebt op Scooter-Freaks door ELKE KEER je perso te updaten voor reacties :|

Mja, ik vind hem wel mooi, daar niet van

Johan, Goedzo!!

Tegenwoordig beweert iedereen die al een NRX heeft, dat ie aan een project bezig is. Maar DIT is pas customizen. Ziet er misschien niet uit maar daar gaat het niet om

Hiervan zie je er gaan 10 rijden op een meeting.

Je hebt projecten en je hebt projecten. Dit is misschien wel allemaal leuk en aardig maar het ziet er gewoon niet uit. Dan mag je nog wel respect hebben voor wat ie gefabriceerd heeft, maar je kan ook een MOOI en origineel project maken. Joh, krijg nou wat, een mooi en origineel project, dat lijkt wel op mijn projectje .

Ding is echt lelijk! Op zich is die zaak best een ballentent, ben der weleens geweest.

Originally posted by Karoshi
Mja,

Ik vind het al raar dat we hier geen fotos hebben zien passeren van dat ding voor ie klaar was...

Is omdat dit forum niet zo bekend is in tiel en omgeving.

ik zeg {! HOE ERG KAN JE IETS VERNEUKEN

maar aan de andere kant zeg ik 9||6

grtz

Originally posted by JaguaRox
Nog lelijker

Mja, jammer dat je alleen graag een groot EGO gehalte hebt op Scooter-Freaks door ELKE KEER je perso te updaten voor reacties :|

Mja, ik vind hem wel mooi, daar niet van

wacht niet op reacties hoor, maar dat gaat sneller om de reacties te lezen, snap ie, reacties heb je toch niks aan

mzzl

het lijkt wel of het nivo @ scootin steeds lager word, enigste vette scoot van het afgelopen jaar was de bartus NRG

Mwhaaa.....
Wel vaag dat DING ! voorvork is een beetje jammer.
Het achter vleugeltje lijkt op een voor kapje van Speedake/Buxy/Zenith.