SOBW std klasse Quartz

ik ben zeer benieuwd wat het gaat worden, aangezien ik ook in de std klas rij, maar dan meer vorin de B :p ik zie je zaterdag!
 
Quartz, Sfera, Whatever. Het blijft een lelijk hok. Maar wel een snel hok.
PS. Is dat toevallig een fotootje van het Mini monobiken in Lommel bij je profiel. Racen ze bij de HTS nog met die SZR? Ik ben namelijk een paar jaar geleden ook nog afgestudeerd aan de HTS in Arnhem. Leuke Race teams.
De groeten
 
Last edited:
Originally posted by Sander
je weet toch dat je nix aan de bekapping mag veranderen....foei foei....;)
Dus ook niet een quartz met sfera voorkap of andersom. Net als dat je officieel niet met een zip2000 AC die standaard een 2 potige voorvork heeft met een SP vork of zip2000LC vork mag gaan rijden.
Dus als je het goed wilt doen zet je er nog een ander voorkappie op. Ik denk niet dat er mensen moeilijk over doen, maar met de SOBW weet je het nooit.
Nu kan je iig niet zeggen dat je het niet geweten hebt. In het regelement staat iets van sterk origineel gelijkend ofzo.
 
Originally posted by JohanV
ik had je scooter niet gezien, en op je scooterbase staat een leger-scooter, vandaar.

Klopt:D Moet ik nog ff veranderen mja nog niet echt goede foto's:rolleyes: .......Mja je ziet hem zaterdag wel denks
 
Originally posted by Anton
Quartz, Sfera, Whatever. Het blijft een lelijk hok. Maar wel een snel hok.
PS. Is dat toevallig een fotootje van het Mini monobiken in Lommel bij je profiel. Racen ze bij de HTS nog met die SZR? Ik ben namelijk een paar jaar geleden ook nog afgestudeerd aan de HTS in Arnhem. Leuke Race teams.
De groeten

ja, is monobiken in lommel, en ze hebben nog steeds die SZR geloof ik, ik zit er helaas niet meer op school
 
fotoupdate:

2sferas.jpg

sfera chterkant.jpg

SFE_0005.jpg

SFE_0006.jpg
quartz_0001.jpg
 
ik heb je vandaag zien rijden in Brakel...
best een mooi scootertje. ik heb je maar 1x zien rijden.
na dat ongelukt niet meer? iets kapot?
 
in de tijdtrainingen ging ik op m'n smoel en was m'n touwtje van de killswitch kwijt, dus ik kon niet verder. en toen ik in de race op m'n bek ging waren mijn vingers een beetje krom. :) volgende keer maar weer beter.
 
Back
Top