Pronk' SOBW std klasse racer

CPI Racing Team said:
vorig jaar op zwolle werd je uit de wedstrijd gehaald als je je vizier open had. denk omdat daar nog wel is zo steentje los zit op het asvalt.

Ik zal er de volgende keer zeker aan denken om hem dicht te doen :)
 
Ik maak wel een to-do-list, die ik op je dashboard plak, als je gaat opstellen voor de warmrijdronde... vergeet je niets:

- vizier dicht?
- gaskabel ok?
- stuurt het nog?

:X
 
Sander said:
Ik maak wel een to-do-list, die ik op je dashboard plak, als je gaat opstellen voor de warmrijdronde... vergeet je niets:

- vizier dicht?
- gaskabel ok?
- stuurt het nog?

:X

8P
 
Sander said:
Ik maak wel een to-do-list, die ik op je dashboard plak, als je gaat opstellen voor de warmrijdronde... vergeet je niets:

- vizier dicht?
- gaskabel ok?
- stuurt het nog?

:X
- Killswitch aan handschoen doen :p

Lijkt me ook een belangrijke, ik ken iemand die het een keer vergeten is en daardoor werd gediskwalificeerd :X:X:X
 
Mol said:
- Killswitch aan handschoen doen :p

Lijkt me ook een belangrijke, ik ken iemand die het een keer vergeten is en daardoor werd gediskwalificeerd :X:X:X

Ik vergat het ook bijna in de training, gelukkig zei GP het nog ff tegen me. Best moeilijk hoor dat racen, je moet echt overal aan denken :X
 
Mol said:
- Killswitch aan handschoen doen :p

Lijkt me ook een belangrijke, ik ken iemand die het een keer vergeten is en daardoor werd gediskwalificeerd :X:X:X

Komt tie nu mee.. ;)
 
Ik zag het ook, maar dacht dat je het zelf al doorhad...:X..

Trouwens... heb je een haakje aan je handschoen o.i.d. Pronk? Het kan zijn, dat je killswitch zo alsnog tijdens een val van je handschoen afglijd.... Kans van 1 op 100, maartoch. Misschien is bevestigen aan de handschoen-haak een idee??
 
Sander said:
Ik zag het ook, maar dacht dat je het zelf al doorhad...:X..

Trouwens... heb je een haakje aan je handschoen o.i.d. Pronk? Het kan zijn, dat je killswitch zo alsnog tijdens een val van je handschoen afglijd.... Kans van 1 op 100, maartoch. Misschien is bevestigen aan de handschoen-haak een idee??

Ja die heb ik...maar zoals ik hem nu heb glijdt hij er niet af hoor.
 
limbo_aerox said:
erg jammer van je scootie !

heb je de oorzaak van het gas-blijven-hangen al gevonden?
ga je je kapjes nog opnieuw spuiten?

Staat toch in het verhaaltje...:) Gaskabel zat klem tussen de kappen omdat ik vlak voor de race nog heel de scooter heb moeten strippen en inelkaar moeten zetten. Was een domme fout tijdens een haastklus...maarja...daar leer je weer van heh.

Kappen worden wel bijgewerkt ja voor de volgende race.
 
ZO! Wat een schade! Hopelijk heb je een goede baan, want volgens mij kost dat racen toch een hoop geld bij elkaar!.

Voor de rest, vind ik je resultaten tot nu toe echt goed. Je rijd in je eerste 3 race's allemaal in de A-groep (snelle groep). Een topprestatie! :p
 
Gisteravond ook zien staan tijdens het banken ;) Zat zeker flinke schade op maar het komt weer helemaal goed zag ik :)

Succes iig :*
 
Weer even een update, dat K*T-jubbega fokt heel me planning :p Ding staat nu nog als een frame, met een buddybak & en een achterveer. Aantal kappen nog in de lak, stuuraanslag moet nog gelast worden, velgen krijg ik vrijdag pas, en daar moeten nog banden omheen. Ik hoop echt dat ik het ga redden, maar zit er toch stiekem aan te denken om Arkel te skippen, scheelt ook weer een hoop centen, maar de grootste reden is toch dat ik het niet zie gebeuren om het op tijd af te krijgen.

Wel heb ik nu een nieuwe overrange, en een nieuwe achteras omdat die gaar was. Zal van de week weer updaten, nu eerst slapen, morgen vroeg op voor Jubbega.
 
Back
Top