This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SOBW Race Emmen 20 aug 2005

heeft iemand geen foto's van standaart nr 33? zag niet echt wereld schokkende erbij staan. weet dat k niet echt hoog geeindigd bent, maar toch....
 
Je staat er toch gewoon tussen? Tuurlijk heb ik foto's van je, ik heb van iedereen meerdere foto's, zoals altijd.

Ow, je staat er niet tussen Naja, zal vanavond ff kijken..
 
weer een tof weekend gehad ... vrijdag naar emmen gereden, kom er op et circuit achter dat ik mn dodemansknop niet bij me had. dus toen op en neer gereden naar van der aa motoren en daar een dodemansknop gekocht

daarna fftjes kunnen trainen tot mn koelvan besloot er de brui aan te geven ... volgende dag hebben de ontzettend aardige mensen van van der aa motoren een koelkap en koelvan meegenomen. toen met heel veel crisis mn probleem op kunnen lossen waardoor ik net op tijd klaar was oor de race. sta rustig mn handschoenen aan te trekken zie ik dat iedereen al aan het warmrijden was :O dus snel naar de baan gerend achter aan aangesloten en blaazen maar ... rijde ging wel lekker paar handige tips gehad van wat mensen ... als 17e gestart en als 11 gefinishd in de B daarna echter gediskwalificeerd omdat ik te licht was... fuck it

weer veel geleerd ... heb weer heel veel sleutel werk (wanneer niet) dus hopelijk tot volgende week
 
dani said:
Dan vraag ik me af waarom ze al dat zand spul over water gooiden, aangezien dat zo verdampt :L

of ome Gé moet met "koelvloeistof" gereden hebben


het was idd een losgeschoten waterslang,
het was 100 % water maar de baco waren iets te overijverig met al hun zand e.d.

was wel mijn redding daardoor had ik tijd genoeg om het probleem optelossen en zo toch nog aan de race te beginnen.
 
we weten iig wel 100% zeker dat erna er wel water in zat.of er moet andere vloeistof uit die slang komen uit de muur
 
Ralf, man van de foto's,

wat moet ik doen, zodat er ook eens een keer een foto van mij gemaakt wordt???????
ik heb op emmen toch best goed gereden, al zeg ik t zelf.
ik heb toch 8 sec. van mijn eigen tijd afgereden, vond ik zelf wel goed.
 
Ralf said:
Je staat er toch gewoon tussen? Tuurlijk heb ik foto's van je, ik heb van iedereen meerdere foto's, zoals altijd.

Ow, je staat er niet tussen Naja, zal vanavond ff kijken..
als je wil kijken heel graag, ben fotogeil.