SOBW Race Emmen 20 aug 2005

Arnoud

Arend!
Jippie, weer een kartbaan 8) Hopelijk is het een keertje echt 100% droog. Ik ga mn best doen om nog eens een keertje echt top10 te rijden.
 
Advertisement - register to remove this

Ik zal er ook maar weer wezen, kijken of we Rodney nou eindelijk eens een keer op het hoogste plankje van het podium kunnen trappen }) -:-
 
omdat er een aantal vrouwen zijn die daar willen rijden en ik dus mee moet , dan kan ik net zo goed zelf ook even een paar rondjes doen
 
Ik weet dat het niet de goede plek is om te vragen maar euhm heeft iemand een scooter te leen voor zaterdag trainen in Amsterdam?? :rolleyes:
Mark zn scooter is nog steeds dood, was de bedoeling dat ik daarop ging rijden maar ja helaas.
Is er iemand die zo lief is?? Ik zal de scooter niet zo behandelen als Laura bij Arnoud gedaan heeft hoor *D
 
Je mag wel op de mijne, is alleen niet compleet volgens de SOBW regelementen :X
Ik ga als het goed is toch al mee om de scoot van Pronk te vervoeren, als hij het temperatuurprobleempje oplost dan!
En dan niet met paraplu's gaan prikken hè :L
 
Marijke said:
Ik weet dat het niet de goede plek is om te vragen maar euhm heeft iemand een scooter te leen voor zaterdag trainen in Amsterdam?? :rolleyes:
Mark zn scooter is nog steeds dood, was de bedoeling dat ik daarop ging rijden maar ja helaas.
Is er iemand die zo lief is?? Ik zal de scooter niet zo behandelen als Laura bij Arnoud gedaan heeft hoor *D

DAAAAYYYYMMNNN ga werken ofzo mutz :D heb het ding al bijna weer klaar man... van de week ff banken, komt goed :D

edit..... zie trouwens maar eerst dat je een pak krijgt :D
 
scooterracer said:
DAAAAYYYYMMNNN ga werken ofzo mutz :D heb het ding al bijna weer klaar man... van de week ff banken, komt goed :D

edit..... zie trouwens maar eerst dat je een pak krijgt :D

Dat ligt er een beetje aan of mike nog komt, want anders is het pak ook geregeld...en anders... tja dan wordt het nog even verder zoeken!!
 
Candyman said:
als je mij vervangen hebt zul je wel moeten :X

ik zal er waarschijnlijk niet zijn ga is een keer een echt endurance bekijken denks :p

sow, zie je in duitsland (harz-ring) wel +ralf+
 
Back
Top