SOBW 1e race Lelystad

Razma

Well-Known Member
Ik vond nog geen topic en het is al over twee weekjes.. dus ja :)

Zijn er nog niet-rijders hier die komen kijken op zondag (of zaterdag of beide)?
 
Advertisement - register to remove this

Ja! :D En heb er weer zin in. Kom denkk alleen zondag, misschien nog even zaterdag naar trainingen kijken, en heeeeel misschien blijven slapen :W :)
 
ik komook wel even langs dan , ik moet alleen nog even kijken waar ik slaap , ik zou met caravan gaan maar gaat niet door (hij had zijn kenteken nog niet aangevraagd, leuk!) en hotels zijn nogal prijzig , denk dat ik zaterdagmorgen heen rijdt en dan s'avonds weer terug en dan zondag weerkomen (wel zo logisch natuurlijk)
 
waar kan ik er informatie over vinden ? ik ben ook erg geintereseerd om eens te komen kijken. ben voornamelijk op zoek naar een adres / toegangs prijzen / ...


thx your all sweet :p
 
Originally posted by melf #50
ik komook wel even langs dan , ik moet alleen nog even kijken waar ik slaap , ik zou met caravan gaan maar gaat niet door (hij had zijn kenteken nog niet aangevraagd, leuk!) en hotels zijn nogal prijzig , denk dat ik zaterdagmorgen heen rijdt en dan s'avonds weer terug en dan zondag weerkomen (wel zo logisch natuurlijk)

hoezo neem je niet gewoon een tent mee? of probeer je die ergens te regelen? ik heb er evt wel 1 voor je...
 
wij komen zkkrsss en niet alleen langs we blijven ook ffkes!!

de eerste officiele race van ons brabants wonderke oftewel onze NR 1 Patrick (jawel u leest het goed) van Nies.

en het maakt ons geen klap uit hoeveel hij eindigt!!
wij gaan voor de Fair play cup en vur de gezelligste!
 
ik regel denk ik wel een tent , zal wel moeten. ik heb er igg wel weer zin aan , nu met de frisse machine (of zoals Dani zegt: de neos met de Melf kleurtjes...). nieuwe ronde nieuwe kansen.
 
Back
Top