Snelheid GPR met/zonder begrenzingen

Bounzz11

Well-Known Member
Wat is de snelheid van een GPR50 Replica (model 2003 geloof ik, 2 ronde koplampen boven elkaar, zilver/zwart/gifgroene bestickering) als je hem netjes 500 km lang goed inrijdt en:

- je hem geheel origineel houdt
- je alle begrenzingen eruit haalt (dus een grotere uitlaatbocht, geen luchtfilterbegrenzing en een normale vertanding)
- je alleen een normale vertanding neemt
- je alleen de luchtfilterbegrenzing eruit haalt
- je de luchtfilterbegrenzing eruit haalt en een normale vertanding erop zet

en nog iets kleins... of eigenlijk te groot :) . ik ben 330 euro kwijt als ik de verzekering op mijn naam zet, ik ben 17 jaar en woon in noord-holland daar bij hoofddorp (regio schijnt uit te maken in de verzekering?). Hoeveel zijn jullie kwijt rond mijn leeftijd en bij wie?
 
Advertisement - register to remove this

Orgineel: 55 tell0r
alle begr. eruit: 85 teller
normale vertanding: 85
zonder luchtf.begr: gaat nix harder
luchtfilt.+ normale vert.: 85 ofzo

Verzekering ligt aan het gebied waar je woont en meestal kost een schakel meer.
Ik betaal 200eur:)
 
hey,

vriend vame reed ook emt dat type derbi en die reed 100 op de autoteller..wel aardig licht vertand..iets van 48 13 ofzoiets...dat was wel plat erop,achter het kuipruitje.
 
hej, ik betaal 232 voor wa+verhaalbijstandsverzekering. ik woon in zevenhoven, btje boerendorp, maar tog wel redelijke regio (uithoorn, aalsmeer en mijdrecht).
 
deserteagel said:
hej, ik betaal 232 voor wa+verhaalbijstandsverzekering. ik woon in zevenhoven, btje boerendorp, maar tog wel redelijke regio (uithoorn, aalsmeer en mijdrecht).

zevenhoven. hhmm kenje jeffrey op ze tzr met vlamme zegmar?:)
 
runner.berg said:
zevenhoven. hhmm kenje jeffrey op ze tzr met vlamme zegmar?:)

ja man, die ken ik. ik ken m nie goed ofzo, maar ik zag m eerst wel es rijde, nu al lang niet meer gezien. maar die liep nie zo hard d8 ik, en die vlamme von ik nie zo n suc6
 
Back
Top