Derbi sdr op hooge snelheid val die uit

Derbi sdr

New Member
Hallo ik rij met een derbi 70cc airsal met een 19mm carbu en een 98sproeier ik heb altijd met 99 sproeier gereden altijd perft maar on lang heb ik moeten veranderen alles is veranderd een 1000km terug maar nu op 90 km val die uit en die boaap elke keer ik heb alles na gekeken niks van problemen maar ik vind het echt niet
 
Advertisement - register to remove this

Lijkt wel een warmloper. Welke warmtegraat bougie heb je? 6,7,8,9?

Des te hoger de warmtegraad hoe minder smering de zuiger krijgt.
Uiteindelijk dus een warmloper. (Gaat weliswaar over een aerox die ik niet meer heb)

Bij mij was het zo dat er een warmtegraat bougie NGK9... in zat. Na een kwartier reed die niet harder dan 40. Dus een warmtegraat 8 erin (wat nog hoog is) en testen.

Top ging achteruit maar ik kon continu 75 rijden zonder problemen.


En wat is je meng verhouding?

Tis maar een idee...
 
Er zit een nkg8 in ja ik kan hard rijden geen probleem ik kan gemaklijk naar mijn 110 gaan en trekken doe die nog altijd super goed en tis een derbi senda sdr eh altijd 98 naft en castrol olie rs en ik doe altijd op 10liter 25x zoals de ander eigenaar ook deed ik heb er altijd perft mee kunnen rijden en perft onderhouden maar onlang met die sproeier te veranderen is het almaal begonnen op een 98 en een 99 sproeier maat is toch ni zo groot verschil ?
 
Is inderdaad niet zo groot verschil. Echter weet ik dat de carburateur heel gevoelig is voor veranderingen.

Snel uitgerekend heen je dus een mengsel van 1:40.

Probeer 1:45/50. Net iets meer olie dan nu. Baat het niet dan komt het wel de zuiger ten goede.

Anders een ngk7 proberen of naar maat 98 terug.
 
Ja kan ik doen ben nu de cilinder aan het afhalen daar is kijken en terug de 50 steken als het dan goed rijd is de cilinder bijna kapot eh en een 99sproeier zeker wand nu is het een 98 toch merci voor de info en als ik de koelslang afhaal moet er dan alles uit lopen ofnie?
 
Back
Top