snel xp hulp nodig!!!

Re: Re: Re: snel xp hulp nodig!!!

Originally posted by Xander
Houd goed in de gaten dat het een exploit is. Dit blaster virus maakt dus gebruik van de Remote Procedure Call bug om het systeem binnen te dringen. Het virus kan alsnog actief zijn op je systeem zonder dat je het merkt.

Tsja...ik was zowieso al van plan om xp weer 's opnieuw te installeren....dat doe ik toch al om de paar maanden....nou heb ik tenminste een reden
 
Re: Re: Re: Re: snel xp hulp nodig!!!

Originally posted by chills
Tsja...ik was zowieso al van plan om xp weer 's opnieuw te installeren....dat doe ik toch al om de paar maanden....nou heb ik tenminste een reden

wel direct de updates installeren ;) anders kun je overnieuw
en dat zou ik maar doen voordat de aanval op de windowsupdate site begint :)
 
Als je hem shutdown doet, dan werkt je halve xp niet meer, bv ctrl c ctrl v, printen, etc.

Het lukt mij btw niet de goeie update te installeren, heeft iemand een link voor mij of een beschrijving???
 
Jullie Moeteh het eerst ff afsluiten bijn ctrl alt delete dan naar processen afsluiten en dan kan je het bestandje zo deleten..
in je windows mapje
 
W32.Blaster.Worm

W32.Blaster.Worm


ik ga het proberen uit te leggen, ik heb windows xp prof. NL8)


ga naar start, rechts-klik "deze computer" en kies "beheren"

klik dan dubbel op "services en toepassingen" in het linkse venster

dubbel-klik dan "services"


ga dan in het rechtse venster naar Remote Procedure Call (RPC), maar let op NIET "RPC locator"

Dubbel-klik het goede item ( RPC ) en kies het tabblad
"systeemherstel"


Selecteer bij de opties"Eerste fout, tweede fout, en volgende fouten" " SERVICE OPNIEUW OPSTARTEN ";)


Nu kun je rustig van internet de patch downloaden, als je dit gedaan hebt ga je met je virusscanner alle bestanden verwijderen die er iets mee te maken hadden.......


P.S. Black-DNA >> het was WEL msblast.exe :? 8P



Volgens Symantec >>> "This worm attempts to download the msblast.exe file}) to the %WinDir%\system32 directory and then execute it. The worm has no mass-mailing functionality. "


Als je hulp nodig hebt PM ff, ik heb het al meerdere keren gedaan...:|
 
Het Blaster-virus heeft getracht een aanval uit te voeren op Microsoft, maar door goede voorzorgsmaatregelen te nemen heeft de software-gigant grote schade weten te voorkomen. Blaster verspreidde zich razendsnel over ruim 350.000 computers in Amerika en deze zouden gezamenlijk de aanval openen op de website van Microsoft. De software-reus liet zich echter niet meteen uit het veld slaan en nam direct maatregelen. Zo werd de update-site van het bedrijf bijvoorbeeld verhuisd naar een cluster van Linux-servers. Dit om te voorkomen dat Blaster gebruik zou maken van een lek in Windows Server 2003 waar de website eerder op geserveerd werd. Overigens is er nog een andere reden die ervoor zorgde dat de Blaster-aanval mislukte. Het virus richtte de aanval op het compleet verkeerde adres.

bron: tweakers.nl

haha...we hebben ons drukgemaakt om niks

De hele dos-attack is mislukt8P
 
Originally posted by chills
Zo werd de update-site van het bedrijf bijvoorbeeld verhuisd naar een cluster van Linux-servers. Dit om te voorkomen dat Blaster gebruik zou maken van een lek in Windows Server 2003 waar de website eerder op geserveerd werd.

lol ;)

ze geven het openlijk toe :)
 
dus nu is er een antivirus-virus aan het verspreiden (nachi ofzo ??)dat automatisch de herstelsoftware gaat downloaden , was hier net op het nieuws

om te verwijderen: pc-klok op 2004 zetten :)
het virus was geprogrammeerd om automatisch te verdwijnen in 2004...

lollig..
 
Ok, omdat ik een goede virusscanner heb (Norton antivirus 2003) komt het wormblast-ding-virus niet op mijn computer. Het probleem is alleen dat het ding om de 5 minuten ofzo probeert op mijn computer te komen. Elke keer krijg ik dan een melding van Norton, en die vraagt of ik hem wil verwijderen. Elke keer druk ik weer op OK, dan is er nix aan de hand, maar het virus probeert steeds weer terug te komen. En ik wordt een beetje gek van die melding van Norton, en dat ik steeds op OK moet drukken. Is hier iets aan te doen?
 
Back
Top