snel xp hulp nodig!!!

Originally posted by Karoshi
Werkt echt niet hoor :rolleyes:
Heb hem al 2 keer helemaal laten runnen en ding liep telkens vast... Lekker handig zo'n ik duw je dieper in de shit functie :|

Met dé oplossing doelde ik natuurlijk op het opnieuw te installeren ;)
Auto herstel funtie XP werkt bij mij altijd vlekkeloos.

Greetzz DAW
 
ok, bij mij zegt ie dat mijn language op me computer niet overeenkomt met de updatelanguage, hoe kan ik zien wat mijn language op me computer is? want ik heb english en dutch al geprobeerd en ik kan me niet voorstellen dat ik een andere taal heb?
 
ok laat maar ben eruit, heb hem kunnen installeren en ik heb opnieuw opgestart maar als ik nu bij mijn processen kijk zie ik nog steeds msblast.exe staan, hoort dat nog?
 
Originally posted by s1abc
ok laat maar ben eruit, heb hem kunnen installeren en ik heb opnieuw opgestart maar als ik nu bij mijn processen kijk zie ik nog steeds msblast.exe staan, hoort dat nog?

Ga naar c:/windows/system32

klik met linkermuisknop op msblast.exe en kies verwijderen
 
Ik heb het virus eraf gekregen jongens:

http://www.home.nl/abonnee/virus/artikel/541

download:

http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.blaster.worm.removal.tool.html

Dit is niet alles, je moet deze tool opstarten in de windows veilige mode. Daarna ga je naar:

http://windowsupdate.microsoft.com/

Download de laatste update installeer die. Deze beveiligd je pc ertegen. Als je de aftelling wilt stoppen ( het virus ) doe je:

start, uitvoeren, typ dan: shutdown /a

Ik heb hem eraf gekregen. Het schijnt dat dit een Pools virus is, mensen hebben een groot gat in XP gevonden en hun dit betaald gezet met een virus te maken.

Download meerdere updates, ik heb de laatste 2 updates gedownload.

De tool dus in veilige modus doen. De updates ook in veilige modus installeren

Succes mensen.
 
Ik heb het ook gehad gisteravond, het is de worm LoveSan.
Hij verspreid zich onzichtbaar via de RPC/epmap port 135. Er zijn vreselijk veel mensen op dit moment met deze worm, weer ziekelijk dat ms niet gewoon standaard zn ports sluit maargoed.
Blijkt maar weer dat de RPC ook zo lek is als een mandje....

http://www.kaspersky.com/news.html?id=985139
 
Originally posted by David
Ik heb het ook gehad gisteravond, het is de worm LoveSan.
Hij verspreid zich onzichtbaar via de RPC/epmap port 135. Er zijn vreselijk veel mensen op dit moment met deze worm, weer ziekelijk dat ms niet gewoon standaard zn ports sluit maargoed.
Blijkt maar weer dat de RPC ook zo lek is als een mandje....

http://www.kaspersky.com/news.html?id=985139

Het is ziekelijk dat jij niet gewoon regelmatig je updates bijhoud. :)
 
Originally posted by David
Ik heb het ook gehad gisteravond, het is de worm LoveSan.
Hij verspreid zich onzichtbaar via de RPC/epmap port 135. Er zijn vreselijk veel mensen op dit moment met deze worm, weer ziekelijk dat ms niet gewoon standaard zn ports sluit maargoed.
Blijkt maar weer dat de RPC ook zo lek is als een mandje....

http://www.kaspersky.com/news.html?id=985139

Heb hier nog berg exploits liggen waarmee je xp/2000 machines mee kunt kraken via RPC gaten....

Gozer die LoveSan/MSblast virus heeft geschreven zette niet voor niks die tekst in ze virus :) maarja, het was een scriptkiddie want hij heeft sources gejat van een openbare exploit.......
 
Originally posted by Xander
Het is ziekelijk dat jij niet gewoon regelmatig je updates bijhoud. :)

Ik vind het gewoon van de pot gerukt dat Microsoft een operating system verkoopt wat nog niet af is.
En het is helemaal idioot dat er ook nog onbekende inkomende verbindingen gemaakt kunnen worden met een plain installation.

Heb voor de rest ook weinig zin om 'iedere dag' een nieuwe update over mn lijntje te halen, want dan blijf je bezig.
 
De beheerders van windowsupdate.com gaan ook lange dagen draaien binnekort.... :rolleyes:
Site word helemaal platgegooit op 16 of 19 Aug.
 
Originally posted by David
Ik vind het gewoon van de pot gerukt dat Microsoft een operating system verkoopt wat nog niet af is.
En het is helemaal idioot dat er ook nog onbekende inkomende verbindingen gemaakt kunnen worden met een plain installation.

Heb voor de rest ook weinig zin om 'iedere dag' een nieuwe update over mn lijntje te halen, want dan blijf je bezig.

Ik kan je vertellen dat er geen 1 OS helemaal af is (Er zijn immers niets voor niets Build releases). Ieder OS heeft zn eigen klachten. Het is nu eenmaal zo dat de architectuur niet goed doorontwikkeld is. Daardoor loop je veel kans op dit soort problemen wat je met andere OS-en niet hebt. :)
 
Originally posted by Xander
Ik kan je vertellen dat er geen 1 OS helemaal af is (Er zijn immers niets voor niets Build releases). Ieder OS heeft zn eigen klachten. Het is nu eenmaal zo dat de architectuur niet goed doorontwikkeld is. Daardoor loop je veel kans op dit soort problemen wat je met andere OS-en niet hebt. :)

Precies, dus is/was het nog niet af :rolleyes: :D
 
Originally posted by Black-DNA
NT AUTHORITY\SYSTEEM sluit me pc steeds af

omdat de "remote procedure call service onverwacht stopt" :confused:
wat moet ikdoen?!!!!!

ik heb steeds maar 1 minuut voordat hij me pc afsluit :( weet iemand hoe ik dit moet fixen??!! help me aub snel!

ik krijg steeds zo'n foutmelding waardoor me pc dus afsluit

Dit heb ik een paar weken geleden ook gehad, en heb ik op de volgende manier opgelost:

Ga naar start--uitvoeren.....typ hier in ''services.msc'', ga hier naar de ''remote procedure call''-----rechtermuisknop-----eigenschappen-----systeemherstel...

hier staan acties die je pc moet ondernemen na voorgenoemde fout....bij de eerste heb ik gezet: geen actie ondernemen...bij de tweede: service opnieuw opstarten, en bij de derde: computer opnieuw opstarten....

Hierna heb ik geen problemen meer gehad....

dit moet je wel binnen een minuut doen ;)
 
Re: Re: snel xp hulp nodig!!!

Originally posted by chills
Dit heb ik een paar weken geleden ook gehad, en heb ik op de volgende manier opgelost:

Ga naar start--uitvoeren.....typ hier in ''services.msc'', ga hier naar de ''remote procedure call''-----rechtermuisknop-----eigenschappen-----systeemherstel...

hier staan acties die je pc moet ondernemen na voorgenoemde fout....bij de eerste heb ik gezet: geen actie ondernemen...bij de tweede: service opnieuw opstarten, en bij de derde: computer opnieuw opstarten....

Hierna heb ik geen problemen meer gehad....

dit moet je wel binnen een minuut doen ;)

Houd goed in de gaten dat het een exploit is. Dit blaster virus maakt dus gebruik van de Remote Procedure Call bug om het systeem binnen te dringen. Het virus kan alsnog actief zijn op je systeem zonder dat je het merkt.
 
Back
Top